20.09.2024 року
Презентація досвіду: "Ігрова лабораторія своїми руками".
Автор досвіду: Канубрікова Тетяна Петрівна.
Щоб дитина була палко зацікавлена в навчанні, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче інтелектуальне життя" - писав Василь Сухомлинський.
Щоб розважити дитину, не обов'язково купувати дорогі іграшки. Вистачити щось цікаве створити своїми руками та запропонувати дитині. Повірте, дитині такий варіант ігор більше сподобається, адже зважаючи на дешеві матеріали можна експериментувати хоч щодня.
23.04.2024 року
Консультації для педагогів підготували та провели:
– «Соціально-моральний розвиток дітей раннього віку як складова життєвої компетентності» – Васюкова О.В.
- ''Проблема соціалізації дошкільників засобами художньої літератури'' - Шляга Ю.М.
- "Дитячий малюнок: основи
аналізу для педагога" - Василенко М.М.
- "Вплив народної казки на моральну вихованість дітей дошкільного віку" – Тимошенко Я.В.
- "Соціально-моральний розвиток дошкільників через дидактичні ігри" - Побігай Ю.М.
#Робота_в_ДНЗ
01.02.2024 року
Презентація з тими досвідом:"Музикотерапія за системою К. Орфа, як корекція розвитку дошкільників" від музичного керівника Тетяни Станіславівни Гудименко.Орф – педагогіка – це особливий тип креативної музичної педагогіки. Вона заснована на розумінні музики, руху, слова. Ця система дає змогу дітям висловлювати собі через гру на музичних інструментах, створювати власні танцювальні композиції, співати та самостійно собі акомпанувати.Карл Орф, створюючи свою музично-педагогічну концепцію, адресував її, перш за все, педагогам, що працюють з дітьми у сфері музичного виховання для розвитку у них креативних творчих здібностей та обдарованих задатків.
Презентація досвіду "Музикотерапія за системою К.Орфа"
19.12.2023 року
Майстер-клас для педагогів:
– творча майстерня «Друге життя пластику». - Побігай Юлія Миколаївна.
Вихованець ознайомила присутніх з безліччю варіантів повторного використання пластику, донесла педагогам, що ми всі маємо навчитися перетворювати вже використані речі, заощаджувати власні кошти для виготовлення «нових промов», нових цікавих ігор для дітей та одночасно зберігати природні багатства та запобігати забрудненню навколишнього довкілля.
Багато вже використаних у побуті речей можуть отримати «друге життя» (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду чи міста; можна розмалювати скляні чи пластикові банки, цікавих та розвиваючих завдань для дошкільнят.
Використані пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути використані як корисні речі). Таким чином, ми не будемо купувати нових промов, а сприятимемо не лише заощадженню наших коштів, а й збереженню природних ресурсів на виготовлення нових промов.
Тому, використовуючи повторно пластикові вироби, завдяки нашій фантазії, можна створити нові корисні ігри з використаних пластикових матеріалів, як від одноразового стаканчика.
22.09.2023 року
Педагоги підготували свої консультації для вихователів на основі практичного досвіду специфіки своєї освітньої діяльності, що є дуже важливим кроком для становлення педагога-майстра своєї справи:
- «Казкотерапія як метод співпраці з дітьми з ОВП»;
помічник вихователя – Апечук М.Ю.
- «Фінансова грамотність дітей 6-7 р.віку»;
вихователь – Бірюкова О.В.
- «Казкотерапія у логопедичній практиці»;
вчитель-логопед Музиченко О.М.
#Робота_в_ДНЗ
30 травня 2023 року відбувся майстер-клас на тему:
"Й вживана річ ожива - коли руками твориться діва".
Підготувала та провела: асистент вихователя Апечук Марина Юріївна
Немає коментарів:
Дописати коментар