КОЛЕКТИВ

 Колектив ЗДО "Рушничок"













Герасимчук Оксана Василівна 

Завідуюча ДНЗ "Рушничок"

 Народилася 1 вересня 1977 року в смт. Іршанськ Житомирської області.

В 1998 році закінчила Житомирське базове медичне училище за спеціальністю «акушерка». Працювала в реаніміції новонароджених пологового відділення залізничної лікарні м. Коростень.

В 2017 році  закінчила з відзнакою Житомирський державний університет ім. І. Франко за спеціальністю «Дошкільна освіта». Спеціаліст другої категорії.

З 2009 року до січня 2020 працювала в ДНЗ «Зірочка» на посаді  вихователя дітей дошкільного віку. З січня 2020 року –завідуюча ДНЗ(ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок». Керівник ГО «Поліна.Постійна лінія надії», спікер всеукраїнських семінарів з питань інклюзивної освіти. Одружена,маю сина 2006 року народження. Назавжди –мама дитини з інвалідністю.

Педагогічне кредо: «Якщо ви хочете зробити вашу дитину розумною-вкладіть ій щось в руки» М.Монтессори

Проблема над якою працює: «Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку нетрадиційними методами.Чому прості речі довколишнього світу краще, ніж навчання на папірцях. Гудзиковий арт-метод ».

Актуальність проблеми на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти вимагає пошуку найбільш ефективних засобів, форм та методів формування пізнавальних інтересів дошкільників. Перед сучасними теоретиками та практиками постає важливе питання: «Як же примусити дитину знаходитись у постійному пошуці, щось досліджувати, над чимось експериментувати?» Ігри та вправи з гудзиками – це значущі мотивуючі фактори активного пізнавального розвитку дитини. Вони сприяють формуванню спостережливості,концентрації уваги,розвтику мови- найважливіших складових особистісного розвитку та благополуччя дітей.

Життєве кредо : «Якщо ви хочете мати те, чого ніколи не мали, вам доведеться робити  те, що ви ніколи не робили».



Голованенко Наталія Сергіївна

Вихователь - методист ДНЗ "Рушничок"


Дата народження: .12.10.1981р.
Вік:  38 років
Сімейний стан:  заміжня, маю двох доньок – 7 та 15 років.
Адреса: Київська обл. м.Обухів вул.Миру 14/141
Моб. тел.: +38(097) 327-53-39
E-mail: MethodicalWAY2019@ukr.net
освіта вища педагогічна.                                                               
Закінчила в 2006 році  Богуславський навчально-консультаційний
 центр державного вищого навчального
 закладу «Переяслав-Хмельницький державний
 педагогічний університет ім. Григорія Сковороди»
за спеціальністю «Дошкільне виховання»
 стаж роботи 13 років.
В 2020 році закінчила  Національний
Педагогічний університет ім.М.Драгоманова і отримала другу вищу освіту
 факультет менеджменту освіти і науки
за спеціальністю «Педагогічне дорадництво».

Досвід роботи:
   В 2007 році  розпочала педагогічну діяльність в  закладі дошкільної освіти «Катруся» м. Обухів Київської області. 
З 15 липня 2020 року працюю на посаді вихователя-методиста в ДНЗ "Рушничок".
Курси:
2014 - 2015 - Сертифікат Intel «Навчання для майбутнього» (з використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державних стандартів України)
2017 – Сертифікат навчання за проектом «Школа життєвого успіху» (Всеукраїнський благодійний фонд «Освіта України» Гімназія «Пріорітет»)
2015 – Сертифікат з ейдетики.
2015, 2017 – Закінчила курси підвищення краліфікації і отримала вищу кваліфікаційну категорію.

Ціль:
Завжди залишатися хорошим педагогом!
Бо педагог є справжнім реформатором
майбутнього життя України!!!


Бірюкова Анастасія Валеріївна

   Народилась 1 березня 1978 року в м. Цесис Латвійська ССР. В 1998 році закінчила технікум легкої промисловості, спеціальність – бухгалтер-економіст.

  З 2018 року навчається у вищому навчальному закладі «Університет економіки та права»Крок», спеціальність – психолог.

   В ЗДО «Рушничок» працює з 2015 року на посаді вихователя.

Педагогічне кредо: «Ти завжди помічаєш те, на що здатен. Розвивай себе, розширюй свій кругозір і ти побачиш більше».

Проблема над якою працює: виховання емоційно-вольової сфери в розвитку особистості дитини.

Актуальність проблеми: Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, зокрема її емоційної сфери – формування ініціативності, сміливості, вміння приймати самостійні рішення, швидко адаптуватися до різних умов. Щоб досягти мети, довести до завершення справу, відмовитись на користь іншого, дитина повинна виявити не тільки особисту культуру, а й вольові зусилля.

Життєве кредо: наповнюйся добром, і буде чим поділитися з іншими.


 Васюкова Альона Вікторівна

   Народилася 2 серпня 1989 року у мальовничому селі Красне Перше, Обухівського району, Киівськоі області. 

   В 2011 році закінчила Вищий навчальний заклад Університет Сучасних Знань за спеціальністю «менеджмент» 

   З січня 2020 року працює в ДНЗ «Рушничок» 

      Педагогічне кредо: «Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини» 

«Щоб бути гарним вихователем,потрібно любити те, що викладаєш,і любити тих кого виховуєш»                                     В.Ключевський

 

  Проблема над якою працює: « Сенсорне виховання як основа розумового розвитку дитини»

 

   Актуальність теми: Сенсорний розвиток дитини- це розвиток іі відчуттів і сприймань, формування уявлень про зовнішні властивості предметів: іх форму, колір, розмір, положення у просторі . Він становить фундамент іі розумового розвитку. Чуттєве пізнання має дуже важливе значення у дошкільному віці, який є найбільш сприятливим періодом формування та вдосконалення діяльності органів чуття, нагромадження уявлень про оточуючий світ.       

    Життєве кредо: «Працювати відповідально, жити по совісті»

« Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення -  запорука життєвого успіху»







Разгоненко Яніна Володимирівна

                                                                12.22 .1988.

Київська область. М  Обухів.

Закінчила у 2006 р. Обухівську загальноосвітню школу

 1-3 ступенів номер 5.

Диплом молодшого спеціаліста закінчила у 2009році Ржищівський гуманітарний  коледж за  спеціальністю"Початкове навчання "і здобула   кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя анг. мови.

Закінчила у 2013 році Київський  університет імені Бориса Грінченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки" Початкова школа" та здобула кваліфікацію  вчителя початкової школи.

Працюю в Рушничку від  03.11. 2014 року.  

Кредо педагогічне"Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те,що викладаєш. І любити тих ,  кого виховуєш " В. Ключевський.

 Проблема над якою працюю.

"Сенсорне виховання дітей раннього та дошкільного віку"

З великого обсягу роботи я вибрала тему"  Сенсорне 

виховання " раннього та дошкільного віку" бо вона є необхідною в ранньому віці.  Вона є близька для мене і актуальна в наші дні  . Ця тема є яскравою та примітною  для дітей. Коли дитина бачить яскраву іграшку, в неї на обличчі  з'являтися емоції радості,здивування. Тому в повсякденному в житті,дитина пізнає світ з різноманіттям фарб, форм- це і улюблена іграшка, і предмети. За допомогою керівництва  вихователя дитина помічає красоту природи, чує пісні  спів пташок, музику. Але коли засвоєння цих знань відбувається стихійно, без керівництва дорослих,воно часто виявляється поверхневим. Тут і приходить на допомогу сенсорне виховання: послідовне, планомірне. Сенсорне виховання, спрямоване на забезпечення повноцінної сенсорної інтеграції, є одним із основних завдань дошкільного віку.



Гудименко Тетяна Станіславівна

 Народилася 9 серпня 1970 року в м. Богуслав  Київської області.

У 1989 році закінчила з відзнакою Богуславське педагогічне училище  за спеціальністю «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію вчителя музики, музичного керівника.

У 2004 закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди  та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музики.

 Спеціаліст вищої категорії.

В ДНЗ «Рушничок» працює з 1989  року на посаді – музичного керівника  

Педагогічне кредо: «Музика – уява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили » В. Сухомлинський

Проблема, над якою працює: «Розвиток музичних здібностей дошкільників за методикою Карла Орфа».

     В основі Орф-педагогіки — музика й рух. Вони з’являються в житті людини вже в момент перших ритмічних поштовхів серцебиття, ще в утробі матері. Звучати й рухатися притаманно всьому живому. І коли дитина починає видавати звуки чи то музикувати, вона ніколи не робить це відокремлено від руху. На ранньому етапі розвитку — завжди об’єднує ці дії. І Орф-метод, «розуміючи» дитину, надає їй повну свободу. На музичному занятті можна робити все одночасно — співати, танцювати, грати тощо. Головний принцип ОРФ – педагогіки – навчаємось діючи та створюючи.

Створюючи музику з усього, що є навколо, дитина насолоджується цим процесом, а не лише його результатом. Вона вчиться бачити все крізь призму гармонії. Це бачення заряджає позитивом, надає сил та ресурсів, поліпшує, а іноді навіть докорінно змінює життя та відкриває нові можливості для розвитку.

      Життєве кредо : «Із посмішкою по життю!!! Адже життя – прекрасне!!! Живи і насолоджуйся життям!!!».



Березанська Юлія Анатоліївна 

   Народилася 21 серпня 1983 року в селі Іванковичі, Васильківського району, Київської області.. 
Освіта вища педагогічна.                                                               
Закінчила в 2006 році  Богуславський навчально-консультаційний
 центр державного вищого навчального
 закладу «Переяслав-Хмельницький державний
 педагогічний університет ім. Григорія Сковороди»
за спеціальністю «Дошкільне виховання»
 стаж роботи 11 років.
В 2021 році закінчила  Національний
Педагогічний університет ім.М.Драгоманова і отримала другу вищу освіту
 факультет менеджменту освіти і науки
за спеціальністю «Освітні педагогічні науки».
   В ДНЗ « Рушничок» працює з липня  2021 року. 
Педагогічне кредо : «Я вірю в себе .Я вірю в дитину. Я вірю в свою справу»
Проблема над якою працює: « Сенсорне виховання як основа розумового розвитку»
Актуальність теми:  Сенсорне виховання, направлене на формування у дитини процесів відчуття, сприймання, уяви є важливою складовою загальної системи виховання дошкільників. Хоча у дитини є деякі природні передумови анатомо-фізіологічних особливостей тих чи інших аналізаторних систем, однак для того, щоб на їх основі сформулювати такого роду специфічні сенсорні можливості, людини, які будуть потрібні їй все життя, зовсім недостатньо просто вправляти її органи почуттів, а необхідно активно формувати вказані передумови шляхом виховання та спеціального навчання по програмі.
Життєве кредо: « Завжди досягати поставленої мети, не зважаючи на життєві перешкоди»


Канубрікова Тетяна Петрівна

Народилася 07.10.1988 в місті Кагарлик.

Навчалася в Ржищівському педагогічному коледжі (2003-2007 рік) освоїла спеціальність Вчитель початкових класів  англійської мови.

Навчається в Університеті  економіки і права «Крок», спеціальність «Психологія».

На посаді вихователя працює з 2007 року.

Кваліфікаційна категорія- «Спеціаліст»

  Педагогічне кредо: «Дитячий садочок – це світ дитинства, надій та мрій, світ де діти постійно у пошуку пригод, добра, знань. Вихователь в цьому світі провідник,який зустрічаючи чисті дитячі душі та помисли має навчити основному-справедливості, честі, любові до ближнього, вмінню любити свою планету та берегти її»

   Життєве кредо: «Які б неприємності та розчарування не траплялися  на нашому життєвому шляху,головне завжди залишатися людиною. Ми як частинка природи знаємо,що після дощу сонце сяє яскравіше!»

   Проблема ,над якою працює: «Екологічне виховання»

   Актуальність теми: Важливим етапом у формуванні екологічного світогляду є саме дошкільний вік. Екологічна криза вимагає негайного та інтенсивного усвідомлення того, в яких масштабах відбуваються екологічні зміни,які несуть реальну загрозу життю людей.

Саме екологічне виховання передбачає виховання екологічної культури дошкільників, формування у дітей навичок бережного ставлення до природи, раціонального використання природних ресурсів. Екологічне виховання сприяє формуванню моральних почуттів ,обов'язку і відповідальності за збереження природи. Кому ж як не дошкільникам слід стати героями що рятують світ?!


Кухар Людмила Олексіївна

   Народилася 9 листопада 1986 року в м. Обухів.В 2009  році закінчила Богуславський гуманітарний коледж ім.Нечуя -Левицького(Бакалавр) та здобула напрям  «Вихователь дошкільного віку» методист ДНЗ.

   Кваліфікаційна категорія «спеціаліст», звання «вихователь-методист»

 Працює в ДНЗ «Рушничок»  з 2003 року, на посаді вихователя з 2005 року. Стаж роботи 15років 6 місяців.

Педагогічне кредо:  

До кожної дитини ключ знайти

У праці результат хороший мати

Упевнено і творчо до мети іти

З любовю серце дітям віддавати.

Проблема над якою працює: «Розвиток звязного мовлення та мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку -через дидактичну гру та  в процесі корекційно -ігрової діяльності»

Актуальність «Рідне слово -то невичерпне животворне і невмируще джерело,з якого дитина черпає уявлення про навколишній світ,про свою родину, про своє село і місто, про весь свій край»

                                                                                                 В.О.Сухомлинський

   Тому мову дитини необхідно формувати, збагачувати словниковий запас  комплексно з загальним розвитком. Я вважаю, що набагато успішніше це здійснювати використовуючи дидактичні ігри, так як в дошкільному віці ігрова діяльність є провідною.

 Життєве кредо: «Будь добрим до ближнього,і добро повернеться. Вихователем не стають - ним народжуються»

Пархоменко Марина Петрівна

   Народилася 4 квітня 1982 року в м. Українка Київської області.
Закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди у 2003 році та отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музики.

   В ЗДО «Рушничок» працює з 2006  року на посаді вихователя. Має першу кваліфікаційну категорію.

Педагогічне кредо: «Серце віддаю дітям».
                                                             В.О Сухомлинський
 



Тимошенко Яна Володимирівна             

 Народилася 2 вересня1981 року в м. Українка Київської області. Навчається: ВНЗ « УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВА «КРОК» ФАКУЛЬТЕТ ПСИХОЛОГІЇ. В садочку працює з 2017 року. На посаді вихователя з 2018 року

 Педагогічне кредо: « Вихователь – це друга мама для дитини, яка любить свою дитину такою яка вона є».

«Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.»

В.О. Сухомлинський

Проблема над якою працює: «Формування логіко – математичної компетентності у дітей дошкільного віку»

Актуальність питання: Створення сприятливих умов для особистісного становлення творчої самореалізації кожної дитини та формування у неї життєвої компетентності. Це передбачає поступовий перехід від навчально-дисциплінарної моделі освіти до особистісно-орієнтованої, яка спрямована на організацію повноцінної життєдіяльності самої дитини як її активного суб’єкта” .

У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним.

 Життєве кредо: «Потрібно ставитися до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе»



  


Шкурупій Тетяна Анатоліївна

   В ЗДО «Рушничок» працює з 2023 р. на посаді асистента  вихователя. 

Педагогічне кредо: «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна».

               В.О. Сухомлинський

Проблема над якою працює: «Екологічне виховання дошкільників»

Актуальність проблеми: Формування гуманного ставлення до природи – основне завдання екологічного виховання, яке реалізується шляхом розвитку в дітях співпереживання і співчуття до всіх живих істот на планеті. Людина – частина природи, але найчастіше саме вона робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників.

Життєве кредо: «Любити, розуміти, допомогати»

Шляга Юлія Миколаївна

   Народилась 22 червня 1984 року в м. Обухів, Київської області.

Закінчила Богуславський гуманітарний коледж ім. І.С.Нечуя-Левицького за спеціальністю «Дошкільна освіта», кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Працює вихователем з 2012 року.

Педагогічне кредо: 

''Якщо ваш план - на рік, садіть рис.

Якщо ваш план - на десятиліття, садіть дерева.

Якщо ваш план - на все життя, виховуйте дітей"                                       Конфуцій

Життєве кредо: Праця, оптимізм, самовдосконалення - запорука успіху.

Проблема над якою працює: ''Морально - патріотичне виховання дошкільників''.

  На сучасному етапі розбудови українського суспільства нагальною та актуальною постає потреба виховувати дітей на таких морально-патріотичних цінностях, що сприятимуть формуванню людини, яка буде жити за законами добра, справедливості, чесності, гуманізму. Отже основне завдання вихователів залучити дошкільнят до духовних переживань, зробити прагнення дитячих сердець щирими, глибокими, різносторонніми.

 



Плюта Оксана Володимирівна

17 червня 1969 року в Челябінській області (Росія).
У 1987 році закінчила Дніпродзержинський технікум фізкультури.
У 1988 році одружилася, маю сина 1989 року народження.
З 1987 по 1991  року працювала в Копачівській 8-річній школі.
З 1991 року по 1992 року працювала в ДНЗ "Жайворонок".
(Нині Гімназія імені Володимира Мельника).
З 1992 року і по даний час працюю в ДНЗ "Рушничок".
У 2002 році закінчила ДПУ Переяслав-Хмельницький імені Г.С. Сковороди - факультет фізичного виховання.
Стаж - 31 рік
Маю вищу кваліфікаційну категорію та звання "Вихователь-методист".

Педагогічне кредо: 

"Якщо хочете виростити дитину щасливою, виростіть її здоровою"
                           Ж.Ж. Руссо

Життєве кредо : 

 Швидше! Вище! І Сильніше!

Проблема над якою працюю : 

    Робота з нетрадиційним обладнанням на заняттях з фізичного виховання. 
Біг за методикою Станіслава Триліса.






Апечук Марина Юріївна

Народилась в Київській області, в місті Обухів 

9.07.1985 р.н.
Працюю в ДНЗ комбінованого типу (ясла-садок) "Рушничок"на посаді - асистент вихователя.
Закінчила - Київський славіславістичний університет.
Педагогічний стаж роботи в садочку 2 роки.

Мої педагогічні погляди:

Інклюзивна освіта-це право дитини з особливими освітніми потребами отримати рівні можливості у здобутті освіти. Задоволення індивідуальних освітніх потреб з урахуванням досягнень педагогічної науки. І я, як асистент вихователя, вважаю, що нашої допомоги чекає і потребує, в даний час, дуже багато дітей. А ми - педагоги, маємо докласти якомога більше зусиль щоб діти скористалися нашою підтримкою. 

Моє життєве кредо: 

Інклюзія – це важко?

 Ні, коли є бажання)))






Макарчук Марина Валеріївна

Дата народження: 14.12.1986

Місце роботи:

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок»

Посада: практичний психолог

Початок роботи в ДНЗ «Рушничок»: з 2017 року

Педагогічний стаж : 11 років

Освіта : вища, Полтавський державний педагогічний університет  ім. В.Г. Короленка

Спеціальність за дипломом: практичний психолог,соціальний педагог, соціальний 

працівник з дітьми девіантної поведінки

Кваліфікаційна категорія : спеціаліст першої категорії

Професійне кредо:

 «Даруй себе дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним в дитині.» (Ш.Амонашвілі)

Життєве кредо:

 "Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"






 


Музиченко Анастасія Миколаївна

Вчитель - логопед

Дата народження: 29.06.2000 р.

Місце народження: м. Обухів



Освіта: 2021 р.  закінчила Національний

Педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Педагогічний стаж:   4 роки

Місце роботи: ДНЗ «Рушничок» з 9 жовтня 2021 р. і дотепер

Педагогічне кредо:

«Щоб в очах дитячих запалали промінчики, ти маєш запалити в собі серце»

                                                                                        В.О.Сухомлинський

Життєве кредо:

«Великі перемоги починаються з малих»

Проблема над якою працюю:

 «Логопедична корекція дітей з фонетико – фонематичними   порушеннями мовлення у дітей дошкільного віку»








Василенко Мирослава Михайлівна

Дата народження: 07.01.1991р.

Закінчила у 2010 році Корсунь-Шевченківське педагогічна училище ім. Т.Г. Шевченка  за спеціальністю  «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкової освіти, вчителя інформатики початкових класів. У 2013 році закінчила Усанський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта » та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, практичного психолога.

Працювала у ліцеї 227 міста Києва .

Удитячому  садочку «Рушничок" працюю на посаді – вихователя,  керівника ІЗО-студії

з 20.01.2020 року.

Педагогічна кредо:

«Дати дітям радість праці, запалити вогник пізнання, мислення та  добра»

 



Соломченко Ірина Сергіївна
13.01.1996р.
Місце народження - с. Антонівка, Кагарлицький район, Київська область.
Закінчила Кагарлицьку ЗОШ | - ||| ступенів № 1 в 2013 році
Закінчила Київський національний торговельно-економічний університет, бакалавр, напрям підготовки - Маркетинг 28 лютого 2018р.
В Рушничку на посаді вихователя працюю з 14.12.2020р
Педагогічне кредо - "Завдання вихователя: допомогти дитині знайти себе у світі та світ у собі"
Проблема "Пізнання світу дошкільниками через експериментування"

Експериментування є одним з ефективних методів пізнання дитиною закономірностей і явищ навколишнього світу. Така діяль­ність сприяє розширенню світогляду,  впровадження експериментування у дошкільному віці впливає на збагачення досвіду самостій­ної діяльності й саморозвитку дитини,
розвиває спостережливість і допитливість розуму, розвиває прагнення пізнавати світ, всі пізнавальні здібності, уміння винаходити, використовувати нестандартні рішення в складних ситуаціях, створювати творчу особистість.






Балашова Тамара Олександрівна
24 лютого 1994р.
с. Прутильці, Корсунь - Шевченківський р-н., Черкаська обл.
 
В 2011 році закінчила Дацьківський навчально виховний комплекс « Дацьківський навчальний заклад - загальноосвітня школа l-lll  ступенів»
  26.06.2014 Канівський коледж культури і мистецтв Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини - відокремлений підрозділ університету
  Спеціальність :
Народна художня творчість 
Молодший спеціаліст
Організатор культурно- дозвіллєвої діяльності , організатор театралізованих народних свят і обрядів. 

З 01.09.2021 працюю в Рушничку
Кредо :
« Щоб бути гарним вихователем треба любити те що викладаєш, і тих кого виховуєш.»
 
Проблема : 
     Гра як форма пізнання світу дітьми дошкільного віку.
Діти всіх народів світу мають спільну характерну рису - вроджений потяг до гри. Переоцінити її значення в житті дитини важко . А уявити дитинство без неї неможливо. 
Хочеш бути здоровим - грайся.
Хочеш бути розумним - грайся.
Хочеш бути щастливим - грайся!  - гласить народна творчість 
Те , що  провідна діяльність дошкільника - гра , знають сьогодні всі педагоги .  Організована ігрова діяльність дошкільників посідає особливе місце в освітньому процесі , оскільки вона є провідною упродовж усього дошкільного віку.








Руденко Юлія Олександрівна
03.09.1988 р.
м.Миронівка
У 2005 закінчила Обухівську ЗОШ I-III ступенів номер 5.
У 2011 закінчила Національну Академію статистики обліку та аудиту від Держкомстату України за спеціальністю Прикладна статистика.
З 2019 працюю в ДНЗ Рушничок










Чулкова Євгенія Василівна
3.10.1993 р.н., місто Обухів.
Закінчила базову середню освіту в Обухівській ЗОШ ✓5 в 2008 році, повну загальну середню освіту отримала у 2010 році, закінчивши Германівську гімназію з золотою медаллю. 
У 2016 році закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, отримавши диплом спеціаліста за спеціальністю "Соціальна педагогіка. Соціально-правовий захист населення". 
У "Рушничку" працюю з 1 лютого 2013 року. 
Моє педагогічне кредо: 
"Віддай дитині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом"
Проблема над якою працюю:
"Дослідницька діяльність дітей дошкільного віку "
Актуальність проблеми: експериментування дає можливість формувати в дітей реальні уявлення про об'єкти, їх взаємовідношення з іншими об'єктами та середовищем існування. Це особливо актуально у сучасному світі, де діти проводять багато часу перед екранами, поринаючи у віртуальний світ. А для того, щоб повноцінно розвиватися дитині дошкільного віку необхідна різноманітна та інтенсивна експериментально-дослідницька діяльність.










Дещенко Ірина Владиславівна
23.06.1981
С. Сидоровичі Іванківського району Київської області
У 1996 р.закінчила Сидоровицьку основну школу
У 2000 р.  закінчила Київській авіаційний технікум
У 2007 р. закінчила "Переяслав- Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" і отримала вищу освіту за спеціальністю "Економіка підприємства"
З 2019 р. працюю в ДНЗ "Рушничок"
Педагогічне кредо: Навчаючи інших вчитись самій
В житті все робити з любов'ю
За кожний мій вчинок, щоб діти могли
Згадати мене добрим словом
Проблема над якою працюю:  " Використання лего у роботі з дітьми дошкільного віку"








                      Побігай Юлія Миколаївна

                                                                  30.06.1986р.

м. Українка,  Обухівський р-н., Київська обл.

В 2003р. закінчила загальноосвітню школу 1- 3 ступенів  №5 м. Обухова.

В 2008р. закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова 

Спеціальність: "Соціальна робота", кваліфікація магістр соціальної роботи; практичний психолог.

З 01.10.2008р. працюю в ДНЗ "Рушничок".

Кредо: "Людина відзеркалюється у своїх вчинках"

Педагогічне кредо: "Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини".

Проблема: 

"Дидактичні ігри та їх роль у навчально - виховному процесі дошкільника"

Дошкільне дитинство - це пора життя, коли перед дитиною відкривається  навколишній світ людської дійсності. В своїй діяльності, насамперед в своїх іграх, дитина заволодіває предметним світом, в яку включені початкові елементи логіки, і дітям з нерозчинним абстрактно-логічним мисленням складно буде засвоїти нові знання.      

   У системі навчання і виховання дошкільників активно використовуються дидактичні (навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, уяву, пам'ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.

Гра є провідним видом діяльності в дошкільному дитинстві. Саме в грі у дошкільників вдосконалюються і розвивається такий психічний процес як мислення.








                     Матейченко Ірина Семенівна

                                                                        26.12.2961.

В 1979р.закінчила середню школу м. Українка.

Київський державний інститут культури ім. О.Є.Корнійчука 1987 р.

Культурно освітня робота, керівник самодіяльного танцювального колективу.

Квітень 1989р. Рушничок.

Педагогічне кредо 

"Відкрити в кожній дитині душу творця, 

дати їй змогу пробудитися і розквітнути.

Проблема: Розвиток артистизму у дітей засобами хореографії.

Саме в дитинстві закладаються основи здоров'я гармонійного,розумового,духовного розвитку. Заняття хореографією сприяють розвитку артистичних здібностей у дітей. По-справжньому хороший танцюрист не просто танцює, він розповідає в пластиці внутрішній зміст танцю. З тієї точки зору стає актуальним питання розвитку артистизму на заняттях хореографією.

Артистизм - не тільки здатність красиво, вражаюче, переконливо щось передати, емоційно впливаючи на вихованця. Артистизм справжній - це багатство і краса внутрішнього світу людини, вміння вирішувати завдання, проектувати майбутнє, представляючи його в образах, використовуючи фантазію та інтуїцію, гармонійно поєднуючи логічне і естетичне.

Розвиток артистичних здібностей дітей буде більш успішним, якщо на заняттях з хореографії ефективно використовувати елементи театральної педагогіки, займатися вдосконаленням психомоторних здібностей дітей, створювати умови для розкриття творчих здібностей дітей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

БЛАГОДІЙНІСТЬ (Добрі справи)

  З настанням війни у нашій країні всі люди змушені жити під постійними стресами, під важким психологічним навантаженням як на родину, так і...