Колектив ЗДО "Рушничок"
Шпак Юлія Петрівна
Бірюкова Анастасія Валеріївна
З 2018 року навчається у вищому навчальному закладі «Університет економіки та права»Крок», спеціальність – психолог.
ЗДО «Рушничок» працює з 2015 року на посаді вихователя.
Педагогічне кредо: «Ти завжди помічаєш ті, на що здатний. Розвивай собі, розширюй свій кругозір і ти побачиш більше».
Проблема над якою працює: виховання емоційно-вольової сфери у розвитку особистості дитини.
Актуальність проблеми : Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, зокрема її емоційної сфери – формування ініціативності, сміливості, вміння приймати самостійні рішення, швидко адаптуватися до різних умов. Щоб досягти мети, довести до завершення справу, відмовитися на користь іншого, дитина повинна виявити не тільки особисту культуру, а й вольові зусилля.
Життєве кредо: наповнюй я добром, і буде чим поділитися з іншими.
Розгоненко Яніна Володимирівна
Гудименко Тетяна Станіславівна
У 1989 році закінчила з відзнакою Богуславське педагогічне училище за спеціальністю «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію вчителя музыки, музичного керівника.
У 2004 закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди отримала повно вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музыки.
Спеціаліст вищої категорії. У ДНЗ «Рушничок»
працює з 1989 року на посаді – музичного керівника
Проблема над якою працює: «Розвиток музичних здібностей дошкільників за методикою Карла Орфа».
Канубрікова Тетяна Петрівна
Кухар Людмила Олексіївна
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст», звання «вихователь-методист»
Працює у ДНЗ «Рушничок» з 2003 року, на посаді вихователя з 2005 року. Стаж роботи 15років 6 місяців.
До кожної дитини ключ знайти
У праці результат добрий мати
Упевнено і творчо до мети іти
З любов'ю серце дітям віддавати.
Тому мову дитини необхідно формувати, збагачувати словниковий запас комплексно із загальним розвитком. Я вважаю, що набагато успішніше це здійснювати за допомогою дидактичних ігор, тому що в дошкільному віці ігрова діяльність є провідною.
Життєве кредо : « Будь добрим до ближнього, і добро повернеться. Вихувальником не стають – ним народжуються»
Пархоменко Марина Петрівна
Народилася 4 квітня 1982 року у м. Українка Київської області.
Закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди у 2003 році та отримала повне вище освіту за спеціальністю «Педагогіка та методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музики.
ЗДО «Рушничок» працює з 2006 року на посаді вихователя. Має першу кваліфікаційну категорію.
Педагогічне кредо: «Серце віддаю дітям ». В.О Сухомлинський
У ЗДО «Рушничок» працює з 2023р. на посаді помічника вихователя.
Педагогічне кредо: «Вірте в талант і творчі сили кожного виховання В.О. Сухомлинський
Проблема над якою працює: «Екологічне виховання дошкільників»
Актуальність проблеми: Формування гуманного ставлення до природи – основне завдання екологічного виховання, яке реалізується шляхом розвитку у дітей співпереживання та співчуття до всіх живих істот на планеті. Людина – частина природи, але найчастіше саме вона робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників.
Життєве кредо: « Любити, розуміти, допомагати »
Педагогічне кредо:
Життєве кредо:
Проблема над якою працюю:
Апечук Марина Юріївна
Родилась у Київській області, у місті Обухів.
Мої педагогічні погляди:
Моє життєве кредо:
Інклюзія – це важко?
Ні, коли є бажання)))
Макарчук Марина Валеріївна
Дата народження: 14.12.1986
Місце роботи:
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок»
Посада: практичний психолог
Початок роботи в ДНЗ «Рушничок»: з 2017 року
Педагогічний стаж: 11 років
Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
Спеціальність за дипломом: соціальний педагог, соціальний педагог, соціальний педагог
працівник з дітьми девіантної поведінки
Кваліфікаційна категорія : спеціаліст першої категорії
Професійне кредо:
« Даруй собі дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будьте готовим до зустрічі з ним у дитині . » (Ш.Амонашвілі)
Життєве кредо:
"Цінуй ті, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"
Освіта: 2021 р. закінчила Національний
Педагогічний університет ім.М.Драгоманова
Педагогічний стаж: 4 роки
Місце роботи: ДНЗ «Рушничок» з 9 жовтня 2021 р. і дотепер
Педагогічне кредо:
«Щоб у очах дитячих запалали промінчики, ти маєш запалити у собі серце»
В.О.Сухомлинський
Життєве кредо:
«Великі победи починаються з малих»
Проблема над якою працюю:
«Логопедична корекція дітей з фонетико – фонематичними порушеннями мовлення у дітей дошкільного віку»
Василенка Мирослава Михайлівна
Дата народження : 07.01.1991 р . нар.
Закінчила у 2010 році Корсунь-Шевченківське педагогічне училище ім. Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкової освіти, вчителя інформатики початкових класів. У 2013 році закінчила Усанський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини і здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, практичного психолога.
Працювала у ліцеї 227 міста Києва .
Вудячому садочку «Рушничок» працюю на підлозі і – вихователя, керівник а ІЗО-ст удії
з 20.01.2020 року.
Педагогічна кредо :
«Дати дітям радість праці, запалити вогник пізнання, мислення та добра»
Соломченко Ірина Сергіївна
13.01.1996р.
Місце народження – с. Антонівка, Кагарлицький район, Київська область.
Закінчила Кагарлицьку ЗОШ | - ||| ступенів № 1 у 2013 році
Закінчила Київський національний торговельно-економічний університет, бакалавр, напрям підготовки - Маркетинг 28 лютого 2018р.
У Рушничку на посаді вихователя працюю з 14.12.2020р
Педагогічне кредо - "Завдання вихователя: допомогти дитині знайти собі у світі та світ у собі"
Проблема "Пізнання світу дошкільниками через експериментування"
Побігай Юлія Миколаївна
30.06.1986р.
м. Українка, Обухівський р-н., Київська обл.
У 2003р. закінчила загальноосвітню школу 1-3 ступенів №5 м. Обухова.
У 2008р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Спеціальність: "Соціальна робота", кваліфікація магістр соціальної роботи; практичний психолог.
З 01.10.2008р. працюю в ДНЗ "Рушничок".
Кредо: "Людина відзеркалюється у своїх вчинках"
Педагогічне кредо: "Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини".
Проблема:
"Дидактичні ігри та їх роль у навчально-виховному процесі дошкільника"
Дошкільне дитинство – це час життя, коли перед дитиною відкривається навколишній світ людської дійсності. У своїй діяльності, насамперед у своїх іграх, дитина заволодіває предметним світом, до якої включені початкові елементи логіки, і дітям з нерозчинним абстрактно-логічним мисленням буде складно засвоїти нові знання.
У системі навчання та виховання дошкільників активно використовують дидактичні (навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, уяву, пам'ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.
Гра є провідним видом діяльності у дошкільному дитинстві. Саме в грі у дошкільників удосконалюються і розвивається такий психічний процес як мислення.
Матейченко Ірина Семенівна
26.12.2961.
У 1979р. закінчила середню школу м. Українка.
Київський державний інститут культури ім. О.Є.Корнійчука 1987 р.
Культурно-освітня робота, керівник самодіяльного танцювального колективу.
Квітень 1989р.
Педагогічне кредо
"Відкрити в кожній дитині душу творця,
дати їй змогу пробудитися та розквітнути.
Проблема: Розвиток артистизму у дітей засобами хореографії.
Саме в дитинстві закладаються засади здоров'я гармонійного, розумового, духовного розвитку. Заняття хореографією сприяють розвитку артистичних здібностей у дітей. По-справжньому добрий танцюрист не просто танцює, він розповідає у пластиці внутрішній зміст танцю. З цієї точки зору стає актуальним питання розвитку артистизму на заняттях хореографією.
Артистизм - не лише здатність красиво, вражаюче, впевнено щось передати, емоційно впливаючи на вихованця. Артистизм справжній – це багатство і краса внутрішнього світу людини, вміння вирішувати завдання, проектувати майбутнє, представляючи його в образах, використовуючи фантазію та інтуїцію, гармонійно поєднуючи логічне та естетичне.
Розвиток артистичних здібностей дітей буде більш успішним, якщо на заняттях з хореографії ефективно використовувати елементи театральної педагогіки, займатися удосконаленням психомоторних здібностей дітей, створювати умови для розкриття творчих здібностей дітей.
Пупова Вікторія Сергіївна
29.08.2002
м. Донецьк, Донецька область.
Школа:
Академічний ліцей № 3, Обухівської міської ради, Київської області
Дата закінчення: 31.05.2020р.
Університет:
Український державний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова
факультет: спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність: логопедія
(Ще не закінчила)
Працюю в садочку Рушничок з 01.09.2021р.
Педагогічне кредо: "Ніколи не навчати дитину так, як вчили мене, бо вона народжена в іншу годину, в інших умовах і буде жити інакше."
Проблема: Формування мовлення дітей методами мнемотехніки.
Актуальність: Потреба у швидких та ефективних методах навчання в умовах інформаційного перевантаження. Розвиток різних видів пам'яті, мовлення, мислення та творчих здібностей. Покращення навчальної успішності та подолання мовленнєвих труднощів.


.jpg)



















Немає коментарів:
Дописати коментар