Колектив ЗДО "Рушничок"
Шпак Юлія Петрівна
Бірюкова Анастасія Валеріївна
Народилася 1 березня 1978 року у м. Цесіс Латвійська РСР. У 1998 році закінчила технікум легкої промисловості, спеціальність – бухгалтер-економіст.
З 2018 року навчається у вищому навчальному закладі «Університет економіки та права»Крок», спеціальність – психолог.
У ЗДО «Рушничок» працює з 2015 року на посаді вихователя.
Педагогічне кредо: «Ти завжди помічаєш ті, на що здатний. Розвивай собі, розширюй свій кругозір і ти побачиш більше».
Проблема над якою працює: виховання емоційно-вольової сфери у розвитку особистості дитини.
Актуальність проблеми : Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, зокрема її емоційної сфери – формування ініціативності, сміливості, вміння приймати самостійні рішення, швидко адаптуватися до різних умов. Щоб досягти мети, довести до завершення справу, відмовитися на користь іншого, дитина повинна виявити не тільки особисту культуру, а й вольові зусилля.
Життєве кредо: наповнюйся добром, і буде чим поділитися з іншими.
Розгоненко Яніна Володимирівна
12.22.1988.
Київська область. М. Обухів.
Закінчила у 2006 р. Обухівську загальноосвітню школу
1-3 ступенів номер 5.
Диплом молодшого спеціаліста закінчила у 2009 році Ржищівський гуманітарний коледж за спеціальністю "Початкове навчання" і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя англ. мови.
Закінчила у 2013 році Київський університет імені Бориса Грінченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Початкова школа" та здобула кваліфікацію вчителя початкової школи.
Працюю в Рушничку від 03.11. 2014 року.
Кредо педагогічне "Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш. І любити тих, кого виховуєш" В. Ключевський.
Проблема над якою працюю.
"Сенсорне виховання дітей раннього та дошкільного віку"
З великого обсягу роботи я вибрала тему "Сенсорне
виховання " раннього та дошкільного віку" бо вона є необхідною в ранньому віці. Вона є близькою для мене і актуальна в наші дні. Ця тема є яскравою та примітною для дітей. Коли дитина видить яскраву іграшку, у неї на обличчі з'являтимуться емоції радості, здивування. Тому в повсякденному в житті, дитина пізнає світ з різноманіттям фарб, форм- це і улюблена іграшка, і предмети. За допомогою керівництва вихователя дитина помічає красу природи, чує пісні спів пташок, музыку. Але коли засвоєння цих знань відбувається стихійно, без керівництва дорослих, воно часто виявляється поверхневим. Тут і приходити на допомогу сенсорне виховання: послідовне, планомірне. Сенсорне виховання, спрямоване на забезпечення повноцінної сенсорної інтеграції, є одним із основних завдань дошкільного віку.
Гудименко Тетяна Станіславівна
Народилася 9 серпня 1970 року у м. Богуслав Київської області.
У 1989 році закінчила з відзнакою Богуславське педагогічне училище за спеціальністю «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію вчителя музыки, музичного керівника.
У 2004 закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди та отримала повне вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музыки.
Спеціаліст вищої категорії.
У ДНЗ «Рушничок» працює з 1989 року на посаді – музичного керівника
Педагогічне кредо: «Музика – воява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили» В. Сухомлинський
Проблема над якою працює: «Розвиток музичних здібностей дошкільників за методикою Карла Орфа».
В основі Орф-педагогіки — музика та рух. Вони з'являються в житті людини вже в момент перших ритмічних поштовхів серцебиття, ще в утробі матері. Звучати й рухатися притаманно всьому живому. І коли дитина починає видавати звуки чи музикувати, вона ніколи не робить це відокремлено від руху. На ранньому етапі розвитку — завжди об'єднує ці дії. І Орф-метод, «розуміючи» дитину, надає їй повну свободу. На музичному занятті можна робити все одночасно — співати, танцювати, грати тощо. Головний принцип ОРФ – педагогіки – навчаємось діючи та створюючи.
Створюючи музыку з усього, що є навколо, дитина насолоджується цим процесом, а не лише його результатом. Вона вчиться бачити все крізь призму гармонії. Це бачення заряджає позитивом, надає сил та ресурсів, покращує, а іноді навіть докорінно змінює життя та відкриває нові можливості для розвитку.
Життєве кредо : «З посмішкою по життю!!! Адже життя – прекрасне! Живи та насолоджуйся життям!!!».
Канубрікова Тетяна Петрівна
Народилася 07.10.1988 у місті Кагарлик.
Навчалася у Ржищівському педагогічному коледжі (2003-2007 рік) освоїла спеціальність Вчитель початкових класів англійської мови.
Навчається в Університеті економіки та права «Крок», спеціальність «Психологія».
На посаді вихователя працює з 2007 року.
Кваліфікаційна категорія- «Спеціаліст»
Педагогічне кредо: «Дитячий садочок – це світ дитинства, надій та мрій, світ де діти постійно у пошуках пригод, добра, знань. Вихованець у цьому світі провідник, який зустрічає чисті дитячі душі та помисли має навчити основному-справедливості, честі, любові до ближнього, вмінню любити свою планету та зберігати її»
Життєве кредо: «Які б неприємності та розчарування не траплялися на нашому життєвому шляху, головне завжди залишатися людиною. Ми як частинка природи знаємо,що після дощу сонце сяє яскравіше!»
Проблема над якою працює: «Екологічне виховання»
Актуальність теми: Важливим етапом у формуванні екологічного світогляду є саме дошкільний вік. Екологічний криз вимагає негайного та інтенсивного усвідомлення того, в яких масштабах відбуваються екологічні зміни, які несуть реальну загрозу життю людей.
Саме екологічне виховання передбачає виховання екологічної культури дошкільників, формування у дітей навичок дбайливого ставлення до природи, раціонального використання природних ресурсів. Екологічне виховання сприяє формуванню моральних почуттів,обов'язку тавідповідальності за збереження природи. Кому ж як не дошкільникам слід стати героями що рятують світ?!
Кухар Людмила Олексіївна
Народилася 9 листопада 1986 року в м. Обухів. У 2009 році закінчила Богуславський гуманітарний коледж ім.
Кваліфікаційна категорія «спеціаліст», звання «вихователь-методист»
Працює у ДНЗ «Рушничок» з 2003 року, на посаді вихователя з 2005 року. Стаж роботи 15років 6 місяців.
Педагогічне кредо:
До кожної дитини ключ знайти
У праці результат добрий мати
Упевнено і творчо до мети іти
З любов'ю серце дітям віддавати.
Проблема над якою працює : «Розвиток зв'язного мовлення та мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку через дидактичну гру в процесі корекційно-ігрової діяльності»
Актуальність «Рідне слово - то невичерпне життєдайне і невмирущий джерело, з якого дитина черпає уявлення про навколишній світ, про свою батьківщину, про своє село і місто, про весь свій край»
В.О.Сухомлинський
Тому мову дитини необхідно формувати, збагачувати словарний запас комплексно із загальним розвитком. Я вважаю, що набагато успішніше це здійснювати використовуючи дидактичні ігри, тому що в дошкільному віці ігрова діяльність є провідною.
Життєве кредо : « Будь добрим до ближнього, і добро повернеться. Вихователем не стають – ним народжуються»
Пархоменко Марина Петрівна
Народилася 4 квітня 1982 року у м. Українка Київської області.
Закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди у 2003 році та отримала повне вище освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музыки.
У ЗДО «Рушничок» працює з 2006 року на посаді вихователя. Має першу кваліфікаційну категорію.
Педагогічне кредо: «Серце віддаю дітям ». В.О Сухомлинський
У ЗДО «Рушничок» працює з 2023р. на посаді помічника вихователя.
Педагогічне кредо: « Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця.
В.О.
Проблема над якою працює: «Екологічне виховання дошкільників»
Актуальність проблеми: Формування гуманного ставлення до природи – основне завдання екологічного виховання, яке реалізується шляхом розвитку у дітях співпереживання та співчуття до всіх живих істот на планеті. Людина – частина природи, але найчастіше саме вона робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників.
Життєве кредо: « Любити, розуміти, допомагати »
Педагогічне кредо:
Життєве кредо:
Проблема над якою працюю:
Апечук Марина Юріївна
Народилася у Київській області, у місті Обухів.
Мої педагогічні погляди:
Моє життєве кредо:
Інклюзія – це важко?
Ні, коли є бажання)))
Макарчук Марина Валеріївна
Дата народження: 14.12.1986
Місце роботи:
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок»
Посада: практичний психолог
Початок роботи в ДНЗ «Рушничок»: з 2017 року
Педагогічний стаж: 11 років
Освіта: вища, Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка
Спеціальність за дипломом: практичний психолог, соціальний педагог, соціальний
працівник з дітьми девіантної поведінки
Кваліфікаційна категорія : спеціаліст першої категорії
Професійне кредо:
« Даруй собі дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним у дитині . » (Ш.Амонашвілі)
Життєве кредо:
"Цінуй ті, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"
Освіта: 2021 р. закінчила Національний
Педагогічний університет ім.М.Драгоманова
Педагогічний стаж: 4 роки
Місце роботи: ДНЗ «Рушничок» з 9 жовтня 2021 р. і дотепер
Педагогічне кредо:
«Щоб у очах дитячих запалали промінчики, ти маєш запалити у собі сердце»
В.О.Сухомлинський
Життєве кредо:
«Великі перемоги починаються з малих»
Проблема над якою працюю:
«Логопедична корекція дітей з фонетико – фонематичними порушеннями мовлення у дітей дошкільного віку»
Василенка Мирослава Михайлівна
Дата народження : 07.01.1991 нар.
Закінчила у 2010 році Корсунь-Шевченківське педагогічне училище ім. Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкової освіти, вчителя інформатики початкових класів. У 2013 році закінчила Усанський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини і здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, практичного психолога.
Працювала у ліцеї 227 міста Києва .
Вудячому садочку «Рушничок» працюю на підлозі і – вихователя, керівник а ІЗО-ст удії
з 20.01.2020 року.
Педагогічна кредо :
«Дати дітям радість праці, запалити вогник пізнання, мислення та добра»
Соломченко Ірина Сергіївна
13.01.1996р.
Місце народження – с. Антонівка, Кагарлицький район, Київська область.
Закінчила Кагарлицьку ЗОШ | - ||| ступенів № 1 у 2013 році
Закінчила Київський національний торговельно-економічний університет, бакалавр, напрям підготовки - Маркетинг 28 лютого 2018р.
У Рушничку на посаді вихователя працюю з 14.12.2020р
Педагогічне кредо - "Завдання вихователя: допомогти дитині знайти собі у світі та світ у собі"
Проблема "Пізнання світу дошкільниками через експериментування"
Побігай Юлія Миколаївна
30.06.1986р.
м. Українка, Обухівський р-н., Київська обл.
У 2003р. закінчила загальноосвітню школу 1-3 ступенів №5 м. Обухова.
У 2008р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
Спеціальність: "Соціальна робота", кваліфікація магістр соціальної роботи; практичний психолог.
З 01.10.2008р. працюю в ДНЗ "Рушничок".
Кредо: "Людина відзеркалюється у своїх вчинках"
Педагогічне кредо: "Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини".
Проблема:
"Дидактичні ігри та їх роль у навчально-виховному процесі дошкільника"
Дошкільне дитинство – це пора життя, коли перед дитиною відкривається навколишній світ людської дійсності. У своїй діяльності, насамперед у своїх іграх, дитина заволодіває предметним світом, до якої включені початкові елементи логіки, і дітям з нерозчинним абстрактно-логічним мисленням буде складно засвоїти нові знання.
В системі навчання і виховання дошкільників активно використовують дидактичні (навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, воображення, пам'ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.
Гра є провідним видом діяльності у дошкільному детстві. Саме у грі у дошкільників удосконалюються і розвивається такий психічний процес як мислення.
Матейченко Ірина Семенівна
26.12.2961.
У 1979р. закінчила середню школу м. Українка.
Київський державний інститут культури ім. О.Є.Корнійчука 1987 р.
Культурно-освітня робота, керівник самодіяльного танцювального колективу.
Квітень 1989р.
Педагогічне кредо
"Відкрити в кожній дитині душу творця,
дати їй змогу пробудитися та розквітнути.
Проблема: Розвиток артистизму у дітей засобами хореографії.
Саме в детстві закладаються основи здоров'я гармонійного, розумового, духовного розвитку. Заняття хореографією сприяють розвитку артистичних здібностей у дітей. По-справжньому добрий танцюрист не просто танцює, він розповідає у пластиці внутрішній зміст танцю. З цієї точки зору стає актуальним питання розвитку артистизму на заняттях хореографією.
Артистизм - не лише здатність красиво, вражаюче, впевнено щось передати, емоційно впливаючи на вихованця. Артистизм справжній – це багатство і краса внутрішнього світу людини, вміння вирішувати завдання, проектувати майбутнє, представляючи його в образах, використовуючи фантазію та інтуїцію, гармонійно поєднуючи логічне та естетичне.
Розвиток артистичних здібностей дітей буде більш успішним, якщо на заняттях з хореографії ефективно використовувати елементи театральної педагогіки, займатися удосконаленням психомоторних здібностей дітей, створювати умови для розкриття творчих здібностей дітей.
Пупова Вікторія Сергіївна
29.08.2002
м. Донецьк, Донецька область.
Школа:
Академічний ліцей № 3, Обухівської міської ради, Київської області
Дата закінчення: 31.05.2020р.
Університет:
Український державний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова
факультет: спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність: логопедія
(Ще не закінчила)
Працюю в садочку Рушничок з 01.09.2021р.
Педагогічне кредо:"Ніколи не навчати дитину так, як вчили мене, бо вона народжена в іншу годину, в інших умовах і житиме інакше."
Проблема:Формування мовлення дітей методами мнемотехніки.
Актуальність: Потреба у швидких та ефективних методах навчання в умовах інформаційного перевантаження. Розвиток різних видів пам'яті, мовлення, мислення та творчих здібностей. Покращення навчальної успішності та подолання мовленнєвих труднощів.
Немає коментарів:
Дописати коментар