КОЛЕКТИВ

 Колектив ЗДО "Рушничок"







Голованенко Наталія Сергіївна

Директор ЗДО "Рушничок"


Дата народження:  12.10.1981р.
Сімейний стан:   заміжня , маю  двох доньок – 12 та 19 років.
Адреса:  Київська обл. м.Обухів вул.Миру 14 / 141
Моб. тел.: +38(09 7) 327-53-39
E-mail: MethodicalWAY2019@ukr.net
освіта вища педагогічна.                                                               
Закінчила у 2006 році Богуславський навчально-консультаційний
 центр державного вищого навчального
 закладу «Переяслав-Хмельницький державний
 педагогічний університет ім. Григорія Сковороді»
за спеціальністю «Дошкільне виховання»
 стаж роботи 17 років.
У 2020 році закінчила Національний
Педагогічний університет ім.М.Драгоманова і отримала другу вищу освіту
 факультет менеджменту освіти і науки
за спеціальністю "Педагогічне дорадництво".

Досвід роботи:
   У 2007 році розпочала педагогічну діяльність у закладі дошкільної освіти «Катруся» м. Обухів Київської області. 
З 15 липня 2020 року працювала на посаді вихователя-методиста у ДНЗ "Рушничок".
З жовтня 2024 року працюю на посаді директора у ЗДО "Рушничок".
Курси:
2014 – 2015 – Сертифікат  Intel  «Навчання для майбутнього» (з використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державних стандартів України)
2017 – Сертифікат навчання за проектом «Школа життєвого успіху» (Всеукраїнський благодійний фонд «Освіта України» Гімназія «Пріорітет»)
2015 – Сертифікат з ейдетики.
2015, 2017 – Закінчила курси підвищення краліфікації та отримала вищу кваліфікаційну категорію.

Ціль:
Завжди залишатися добрим педагогом!
Бо педагог є справжнім реформатором
майбутнього життя України!!!

Шпак Юлія Петрівна

вихователь - методист ЗДО "Рушничок"

Народилася 13 листопада 1982 року у м. Городище Черкаської області.
У 2005 році закінчила Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, спеціальність «Інженер телекомунікаційних систем та мереж».
У 2017 році закінчила Національний педагогічний університет ім.
Досвід роботи:
   У 2013 році розпочала педагогічну діяльність у закладі дошкільної освіти « Зірочка » м. Обухів Київської області. 
З 21 жовтня 2024 року працюю на посаді вихователя-методиста у ЗДО "Рушничок".
Педагогічне кредо: «Найкращий спосіб зробити дитину доброю – це зробити її щасливою»
(Оскар Уальд)
Проблема над якою працюю: «Вивчення історії рідного краю,  як засіб національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку ».
Актуальність питання патріотичного виховання дошкільників обумовлюється тим, що формування громадянської позиції свідомого українця має бути в активному відстоюванні традиційних для нашого менталітету чеснот: любові до рідної землі, товариської, розумної достатності, цінності родинної життя, духовного повсякденного буття, поважного ставлення до людей. Саме з раннього дитинства, з перших років життя дитини починається плекання національної свідомості та самосвідомості, прищеплення моральних ідеалів та ціннісних орієнтирів. 
Курси:
2014 - 2015 - Сертифікат   Intel   «Навчання для майбутнього» (з використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні навчальних предметів відповідно до Державних стандартів України)
2019р. - Сертифікат з Інклюзивної освіти "Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс" (Міжнародна італійсько-українська літня школа з інклюзивної педагогіки)
2021р. – Закінчила курси підвищення кваліфікації та отримала першу кваліфікаційну категорію.


Бірюкова Анастасія Валеріївна

   Народилася 1 березня 1978 року у м. Цесіс Латвійська РСР. У 1998 році закінчила технікум легкої промисловості, спеціальність – бухгалтер-економіст.

  З 2018 року навчається у вищому навчальному закладі «Університет економіки та права»Крок», спеціальність – психолог.

   У ЗДО «Рушничок» працює з 2015 року на посаді вихователя.

Педагогічне кредо:  «Ти завжди помічаєш ті, на що здатний. Розвивай собі, розширюй свій кругозір і ти побачиш більше».

Проблема над якою працює:  виховання емоційно-вольової сфери у розвитку особистості дитини.

Актуальність проблеми :  Суспільство висуває нові вимоги до розвитку особистості, зокрема її емоційної сфери – формування ініціативності, сміливості, вміння приймати самостійні рішення, швидко адаптуватися до різних умов. Щоб досягти мети, довести до завершення справу, відмовитися на користь іншого, дитина повинна виявити не тільки особисту культуру, а й вольові зусилля.

Життєве кредо:  наповнюйся добром, і буде чим поділитися з іншими.




Розгоненко Яніна Володимирівна

                                                                12.22.1988.

Київська область. М. Обухів.

Закінчила у 2006 р. Обухівську загальноосвітню школу

 1-3 ступенів номер 5.

Диплом молодшого спеціаліста закінчила у 2009 році Ржищівський гуманітарний коледж за спеціальністю "Початкове навчання" і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вчителя англ. мови.

Закінчила у 2013 році Київський університет імені Бориса Грінченка і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Початкова школа" та здобула кваліфікацію вчителя початкової школи.

Працюю в Рушничку від 03.11. 2014 року.  

Кредо педагогічне "Щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш. І любити тих, кого виховуєш" В. Ключевський.

 Проблема над якою працюю.

"Сенсорне виховання дітей раннього та дошкільного віку"

З великого обсягу роботи я вибрала тему "Сенсорне 

виховання " раннього та дошкільного віку" бо вона є необхідною в ранньому віці. Вона є близькою для мене і актуальна в наші дні. Ця тема є яскравою та примітною для дітей. Коли дитина видить яскраву іграшку, у неї на обличчі з'являтимуться емоції радості, здивування. Тому в повсякденному в житті, дитина пізнає світ з різноманіттям фарб, форм- це і улюблена іграшка, і предмети. За допомогою керівництва вихователя дитина помічає красу природи, чує пісні спів пташок, музыку. Але коли засвоєння цих знань відбувається стихійно, без керівництва дорослих, воно часто виявляється поверхневим. Тут і приходити на допомогу сенсорне виховання: послідовне, планомірне. Сенсорне виховання, спрямоване на забезпечення повноцінної сенсорної інтеграції, є одним із основних завдань дошкільного віку.



Гудименко Тетяна Станіславівна

 Народилася 9 серпня 1970 року у м. Богуслав Київської області.

У 1989 році закінчила з відзнакою Богуславське педагогічне училище за спеціальністю «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію вчителя музыки, музичного керівника.

У 2004 закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди та отримала повне вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музыки.

 Спеціаліст вищої категорії.

У ДНЗ «Рушничок» працює з 1989 року на посаді – музичного керівника  

Педагогічне кредо:  «Музика – воява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили» В. Сухомлинський

Проблема над якою  працює:  «Розвиток музичних здібностей дошкільників за методикою Карла Орфа».

     В основі Орф-педагогіки — музика та рух. Вони з'являються в житті людини вже в момент перших ритмічних поштовхів серцебиття, ще в утробі матері. Звучати й рухатися притаманно всьому живому. І коли дитина починає видавати звуки чи музикувати, вона ніколи не робить це відокремлено від руху. На ранньому етапі розвитку — завжди об'єднує ці дії. І Орф-метод, «розуміючи» дитину, надає їй повну свободу. На музичному занятті можна робити все одночасно — співати, танцювати, грати тощо. Головний принцип ОРФ – педагогіки – навчаємось діючи та створюючи.

Створюючи музыку з усього, що є навколо, дитина насолоджується цим процесом, а не лише його результатом. Вона вчиться бачити все крізь призму гармонії. Це бачення заряджає позитивом, надає сил та ресурсів, покращує, а іноді навіть докорінно змінює життя та відкриває нові можливості для розвитку.

      Життєве кредо  : «З посмішкою по життю!!! Адже життя – прекрасне! Живи та насолоджуйся життям!!!».




Канубрікова Тетяна Петрівна

Народилася 07.10.1988 у місті Кагарлик.

Навчалася у Ржищівському педагогічному коледжі (2003-2007 рік) освоїла спеціальність Вчитель початкових класів англійської мови.

Навчається в Університеті економіки та права «Крок», спеціальність «Психологія».

На посаді вихователя працює з 2007 року.

Кваліфікаційна категорія- «Спеціаліст»

  Педагогічне кредо:  «Дитячий садочок – це світ дитинства, надій та мрій, світ де діти постійно у пошуках пригод, добра, знань. Вихованець у цьому світі провідник, який зустрічає чисті дитячі душі та помисли має навчити основному-справедливості, честі, любові до ближнього, вмінню любити свою планету та зберігати її»

   Життєве кредо:  «Які б неприємності та розчарування не траплялися на нашому життєвому шляху, головне завжди залишатися людиною. Ми як частинка природи знаємо,що після дощу сонце сяє яскравіше!»

   Проблема над якою працює:  «Екологічне виховання»

   Актуальність теми:  Важливим етапом у формуванні екологічного світогляду є саме дошкільний вік. Екологічний криз вимагає негайного та інтенсивного усвідомлення того, в яких масштабах відбуваються екологічні зміни, які несуть реальну загрозу життю людей.

Саме екологічне виховання передбачає виховання екологічної культури дошкільників, формування у дітей навичок дбайливого ставлення до природи, раціонального використання природних ресурсів. Екологічне виховання сприяє формуванню моральних почуттів,обов'язку тавідповідальності за збереження природи. Кому ж як не дошкільникам слід стати героями що рятують світ?!


Кухар Людмила Олексіївна

   Народилася 9 листопада 1986 року в м. Обухів. У 2009 році закінчила Богуславський гуманітарний коледж ім.

   Кваліфікаційна категорія «спеціаліст», звання «вихователь-методист»

 Працює у ДНЗ «Рушничок» з 2003 року, на посаді вихователя з 2005 року. Стаж роботи 15років 6 місяців.

Педагогічне кредо:  

До кожної дитини ключ знайти

У праці результат добрий мати

Упевнено і творчо до мети іти

З любов'ю серце дітям віддавати.

Проблема над якою працює :  «Розвиток зв'язного мовлення та мовленнєвого спілкування дітей дошкільного віку через дидактичну гру в процесі корекційно-ігрової діяльності» 

Актуальність  «Рідне слово - то невичерпне життєдайне і невмирущий джерело, з якого дитина черпає уявлення про навколишній світ, про свою батьківщину, про своє село і місто, про весь свій край»

                                                                                                 В.О.Сухомлинський

   Тому мову дитини необхідно формувати, збагачувати словарний запас комплексно із загальним розвитком. Я вважаю, що набагато успішніше це здійснювати використовуючи дидактичні ігри, тому що в дошкільному віці ігрова діяльність є провідною.

 Життєве кредо : « Будь добрим до ближнього, і добро повернеться. Вихователем не стають – ним народжуються»

Пархоменко Марина Петрівна

   Народилася 4 квітня 1982 року у м. Українка Київської області.
Закінчила Богуславський навчально-консультаційний центр Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Григорія Сковороди у 2003 році та отримала повне вище освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середнього освіти. Музика», здобула кваліфікацію вчителя музыки.

   У ЗДО «Рушничок» працює з 2006 року на посаді вихователя. Має першу кваліфікаційну категорію.

Педагогічне кредо: «Серце віддаю дітям ».                                                              В.О Сухомлинський 

 

  


Шкурупій Тетяна Анатоліївна

   У ЗДО «Рушничок» працює з 2023р. на посаді помічника вихователя. 

Педагогічне кредо:  « Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця.

               В.О.

Проблема над якою працює:  «Екологічне виховання дошкільників»

Актуальність проблеми:  Формування гуманного ставлення до природи – основне завдання екологічного виховання, яке реалізується шляхом розвитку у дітях співпереживання та співчуття до всіх живих істот на планеті. Людина – частина природи, але найчастіше саме вона робить згубний вплив на навколишній світ. Формування активної позиції «захисника і друга» світу природи є основою у вихованні екологічної культури дошкільників.

Життєве кредо:  « Любити, розуміти, допомагати »

Плюта Оксана Володимирівна

17 червня 1969 року у Челябінській області (Росія).
У 1987 році закінчила Дніпродзержинський технікум фізкультури.
У 1988 році одружилася, маю сина 1989 року народження.
З 1987 по 1991 рік працювала у Копачівській 8-річній школі.
З 1991 року по 1992 рік працювала в ДНЗ "Жайворонок".
(Ніні Гімназія імені Володимира Мельника).
З 1992 року і по даний час працюю в ДНЗ "Рушничок".
У 2002 році закінчила ДПУ Переяслав-Хмельницький імені Г.С. Сковороді – факультет фізичного виховання.
Стаж – 31 рік
Маю вищу кваліфікаційну категорію та звання "Виховник-методист".

Педагогічне кредо: 

"Якщо хочете виростити дитину щасливою, виростіть її здоровою"
                           Ж.Ж. Руссо

Життєве кредо: 

 Скоріше! Вище! І Сильніше!

Проблема над якою працюю: 

    Робота з нетрадиційним обладнанням на заняттях з фізичного виховання. 
Біг за методикою Станіслава Тріліса.





Апечук Марина Юріївна

Народилася у Київській області, у місті Обухів. 

9.07.1985  р.н.
Працюю в ДНЗ комбінованого типу (ясла-садок) "Рушничок" на посаді - ассистент вихователя.
Закінчила – Київський славіславістичний університет.
Педагогічний стаж роботи у садочку 2 роки.

Мої педагогічні погляди:

Інклюзивна освіта-це право дитини з особливими освітніми потребами отримати рівні можливості у здобутті освіти. Задоволення індивідуальних освітніх потреб з урахуванням досягнень педагогічної науки. І я, як ассистент вихователя, гадаю, що нашої допомоги чекає і потребує, зараз, дуже багато дітей. А ми - педагоги, маємо докласти якомога більше зусиль, щоб діти скористалися нашою підтримкою. 

Моє життєве кредо: 

Інклюзія – це важко?

 Ні, коли є бажання)))






Макарчук Марина Валеріївна

Дата народження: 14.12.1986

Місце роботи:

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу «Рушничок»

Посада: практичний психолог

Початок роботи в ДНЗ «Рушничок»: з 2017 року

Педагогічний стаж: 11 років

Освіта: вища, Полтавський державний педагогічний університет ім. В.Г. Короленка

Спеціальність за дипломом: практичний психолог, соціальний педагог, соціальний 

працівник з дітьми девіантної поведінки

Кваліфікаційна категорія : спеціаліст першої категорії

Професійне кредо:

 « Даруй собі дітям! Будь терплячим у чеканні дива і будь готовим до зустрічі з ним у дитині . » (Ш.Амонашвілі)

Життєве кредо:

 "Цінуй ті, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"


 

Музиченко Анастасія Миколаївна

Вчитель – логопед

Дата народження: 29.06.2000

Місце народження: м. Обухів

Освіта: 2021 р. закінчила  Національний

Педагогічний університет ім.М.Драгоманова

Педагогічний стаж: 4 роки

Місце роботи: ДНЗ «Рушничок» з 9 жовтня 2021 р. і дотепер

Педагогічне кредо:

«Щоб у очах дитячих запалали промінчики, ти маєш запалити у собі сердце»

                                                                                        В.О.Сухомлинський

Життєве кредо:

«Великі перемоги починаються з малих»

Проблема над якою працюю:

 «Логопедична корекція дітей з фонетико – фонематичними порушеннями мовлення у дітей дошкільного віку»






Василенка Мирослава Михайлівна

Дата народження : 07.01.1991 нар.

Закінчила у 2010 році Корсунь-Шевченківське педагогічне училище ім. Т.Г. Шевченка за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкової освіти, вчителя інформатики початкових класів. У 2013 році закінчила Усанський державний педагогічний університет ім. Павла Тичини і здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, практичного психолога.

Працювала у ліцеї 227 міста Києва .

Вудячому  садочку «Рушничок» працюю на підлозі і вихователя, керівник а ІЗО-ст удії

з 20.01.2020  року.

Педагогічна кредо :

«Дати дітям радість праці, запалити вогник пізнання, мислення та  добра»

 



Соломченко Ірина Сергіївна
13.01.1996р.
Місце народження – с. Антонівка, Кагарлицький район, Київська область.
Закінчила Кагарлицьку ЗОШ | - ||| ступенів № 1 у 2013 році
Закінчила Київський національний торговельно-економічний університет, бакалавр, напрям підготовки - Маркетинг 28 лютого 2018р.
У Рушничку на посаді вихователя працюю з 14.12.2020р
Педагогічне кредо - "Завдання вихователя: допомогти дитині знайти собі у світі та світ у собі"
Проблема "Пізнання світу дошкільниками через експериментування"

Експериментування є одним із ефективних методів пізнання дитиною закономірностей та явищ навколишнього світу. Така діяльність сприяє розширенню світогляду, впровадження експериментування у дошкільному віці впливає на збагачення досвіду самостійної діяльності та саморозвитку дитини,
розвиває спостережливість і допитливість розуму, розвиває прагнення пізнавати світ, всі пізнавальні здібності, уміння винаходити, використовувати нестандартні рішення у складних ситуаціях, створювати творчу особистість.






Балашова Тамара Олександрівна
24 лютого 1994р.
с. Прутильці, Корсунь - Шевченківський р-н., Черкаська обл.
 
У 2011 році закінчила Дацьківський навчально-виховний комплекс « Дацьківський навчальний заклад - загальноосвітня школа l-lll ступенів»
  26.06.2014 Канівський коледж культури та мистецтв Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини - відділення підрозділу університету
  Спеціальність:
Народна художня творчість 
Молодший спеціаліст
Організатор культурно-дозвілєвої діяльності, організатор театралізованих народних свят та обрядів. 

З 01.09.2021 працюю в Рушничку
Кредо:
« Щоб бути гарним вихователем треба любити те, що викладаєш, і тих кого виховуєш.»
 
Проблема: 
     Гра як форма пізнання світу дітьми дошкільного віку.
Діти всіх народів світу мають спільну характерну рису - вроджений потяг до гри. 
Хочеш бути здоровим - грайся.
Хочеш бути розумним - грайся.
Хочеш бути щасливим - грайся! - говорити народна творчість 
Ті, що провідна діяльність дошкільника-гра, знають сьогодні всі педагоги. Організована ігрова діяльність дошкільників посідає особливе місце в освітньому процесі , оскільки вона є провідною протягом всього дошкільного віку.





Руденко Юлія Олександрівна
03.09.1988р.
м.Миронівка
У 2005 закінчила Обухівську ЗОШ І-ІІІ ступенів номер 5.
У 2011 закінчила Національну Академію статистики обліку та аудиту від Держкомстату України за спеціальністю Прикладна статистика.
З 2019 року працюю в ДНЗ Рушничок





Чулкова Євгенія Василівна
3.10.1993 р.н., місто Обухів.
Закінчила базову середню освіту в Обухівській ЗОШ ✓5 у 2008 році, повну загальну середню освіту здобула у 2010 році, закінчивши Германівську гімназію з золотою медаллю. 
У 2016 році закінчила Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, отримавши диплом спеціаліста за спеціальністю "Соціальна педагогіка. Соціально-правовий захист населення". 
У "Рушничку" працюю з 1 лютого 2013 року. 
Моє педагогічне кредо: 
"Віддай дитині крихітку собі. За це душа наповнюється світлом"
Проблема над якою працюю:
"Дослідницька діяльність дітей дошкільного віку"
Актуальність проблеми: експериментування дає можливість формувати у дітей реальні уявлення про об'єкти, їх взаємовідношення з іншими об'єктами та довкіллям. Це особливо актуально у сучасному світі, де діти проводять багато годин перед екранами, поринаючи у віртуальний світ. А для того, щоб повноцінно розвиватися дитині дошкільного віку потрібна різноманітна та інтенсивна експериментально-дослідницька діяльність.



Дещенко Ірина Владиславівна
23.06.1981
С. Сидоровичі Іванківського району Київської області
У 1996 р. закінчила Сидоровицьку основну школу
У 2000р . закінчила Київський авіаційний технікум
У 2007 р. закінчила "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" і отримала вищу освіту за спеціальністю "Економіка підприємства"
З 2019р . працюю в ДНЗ "Рушничок"
Педагогічне кредо: Навчаючи інших вчитись самій
У житті все робити з любов'ю
За кожний мій проступок, щоб діти могли
Згадати мене добрим словом
Проблема над якою працюю:  " Використання лего у роботі з дітьми дошкільного віку"


                      Побігай Юлія Миколаївна

                                                                  30.06.1986р.

м. Українка, Обухівський р-н., Київська обл.

У 2003р. закінчила загальноосвітню школу 1-3 ступенів №5 м. Обухова.

У 2008р. закінчила Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова 

Спеціальність: "Соціальна робота", кваліфікація магістр соціальної роботи; практичний психолог.

З 01.10.2008р. працюю в ДНЗ "Рушничок".

Кредо: "Людина відзеркалюється у своїх вчинках"

Педагогічне кредо: "Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини".

Проблема: 

"Дидактичні ігри та їх роль у навчально-виховному процесі дошкільника"

Дошкільне дитинство – це пора життя, коли перед дитиною відкривається навколишній світ людської дійсності. У своїй діяльності, насамперед у своїх іграх, дитина заволодіває предметним світом, до якої включені початкові елементи логіки, і дітям з нерозчинним абстрактно-логічним мисленням буде складно засвоїти нові знання.      

   В системі навчання і виховання дошкільників активно використовують дидактичні (навчальні) ігри, які розвивають спостережливість, воображення, пам'ять, мислення, мовлення, сенсорні орієнтації дітей у розмірах, формах, кольорах, максимально задіюють інтелектуальний потенціал у пізнанні світу і себе.

Гра є провідним видом діяльності у дошкільному детстві. Саме у грі у дошкільників удосконалюються і розвивається такий психічний процес як мислення.





                     Матейченко Ірина Семенівна

                                                                        26.12.2961.

У 1979р. закінчила середню школу м. Українка.

Київський державний інститут культури ім. О.Є.Корнійчука 1987 р.

Культурно-освітня робота, керівник самодіяльного танцювального колективу.

Квітень 1989р.

Педагогічне кредо 

"Відкрити в кожній дитині душу творця, 

дати їй змогу пробудитися та розквітнути.

Проблема: Розвиток артистизму у дітей засобами хореографії.

Саме в детстві закладаються основи здоров'я гармонійного, розумового, духовного розвитку. Заняття хореографією сприяють розвитку артистичних здібностей у дітей. По-справжньому добрий танцюрист не просто танцює, він розповідає у пластиці внутрішній зміст танцю. З цієї точки зору стає актуальним питання розвитку артистизму на заняттях хореографією.

Артистизм - не лише здатність красиво, вражаюче, впевнено щось передати, емоційно впливаючи на вихованця. Артистизм справжній – це багатство і краса внутрішнього світу людини, вміння вирішувати завдання, проектувати майбутнє, представляючи його в образах, використовуючи фантазію та інтуїцію, гармонійно поєднуючи логічне та естетичне.

Розвиток артистичних здібностей дітей буде більш успішним, якщо на заняттях з хореографії ефективно використовувати елементи театральної педагогіки, займатися удосконаленням психомоторних здібностей дітей, створювати умови для розкриття творчих здібностей дітей.


Пупова Вікторія Сергіївна

29.08.2002

м. Донецьк, Донецька область.

Школа:

Академічний ліцей № 3, Обухівської міської ради, Київської області 

Дата закінчення: 31.05.2020р.

Університет:

Український державний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова

факультет: спеціальної та інклюзивної освіти, спеціальність: логопедія 

(Ще не закінчила)

Працюю в садочку Рушничок з 01.09.2021р.

Педагогічне кредо:"Ніколи не навчати дитину так, як вчили мене, бо вона народжена в іншу годину, в інших умовах і житиме інакше."

Проблема:Формування мовлення дітей методами мнемотехніки.

Актуальність: Потреба у швидких та ефективних методах навчання в умовах інформаційного перевантаження.  Розвиток різних видів пам'яті, мовлення, мислення та творчих здібностей.  Покращення навчальної успішності та подолання мовленнєвих труднощів.

Немає коментарів:

Дописати коментар