Виховуємо маленьких благодійників: Різдвяний базар на підтримку ЗСУ
Благодійність – це не просто акт дарування, це мова серця, написана на полотні життя яскравими фарбами емпатії та співчуття. Це мелодія доброти, що лунає в унісон із ритмом всесвіту, створюючи гармонію та тепло. Це міст, що з'єднує серця людей, долаючи будь-які перешкоди.
Благодійність – це не лише про гроші, це про віддачу частинки собі іншим людям. Це про те, щоб поділитися своєю годиною, своїми знаннями, своїм теплом. Це про те, щоб відчути собі частиною чогось більшого. Благодійність – це мистецтво жити. Це мистецтво дарувати і отримувати любов, радість і вдячність. Це мистецтво бути людиною.
Коли ми здійснюємо добрі справи, ми стаємо митцями, які кистями своєї душі малюють світ кращим. Шкіра добра дія – це мазок, який доповнює загальну картину світу, робить її більш яскравою та насиченою.
Коли ми допомагаємо іншим, ми не лише змінюємо їхню життя, а й змінюємо собі. Ми стаємо більш чуйними, співчутливими, добрими людьми. Ми розуміємо, що кожен з нас може зробити цей світ кращим.
Цьогоріч у нашому дитячому садку відбувся особливий різдвяний базар. Малята разом із вихователями та батьками готували смаколики, виготовляли різноманітні вироби та прикраси, щоб зібрати кошти на важливе справу – закупівлю парафіну для виготовлення окопних свічок для наших захисників.
Діти з великим задоволенням брали участь у підготовці до базару. Вони малювали малюнки, ліпили із пластиліну, виготовляли новорічні іграшки. А найголовніше – вони ділилися своїми творіннями з іншими, розуміючи, що кожна гривня, виручена на базарі, наближає нашу перемогу.
Чому саме окопні свічки?
Окопні свічки – це не просто свічки, а символ тепла, світла та надії для наших захисників. Вони допомагають зігрітися в холодних окопах, приготувати їжу та створити атмосферу затишку вдалині від дому.
Що ми отримали у результаті?
- Радість і задоволення дітей: Малята відчули собі частиною великої справи і зрозуміли, що навіть маленька людина може зробити великий внесок.
- Згуртування колективу: Базар об'єднав дітей, батьків та вихователів, зміцнивши наші стосунки.
- Реальна допомога нашим захисникам: Завдяки спільним зусиллям ми змогли зібрати кошти на закупівлю парафіну та наблизити нашу перемогу.
Тож, давайте ж творити цей світ разом, малюючи на його полотні яскраві картини добра та милосердя. Хай кожен із нас стане маленьким сонцем, яке зігріє іншого своїм теплом. Адже, благодійність – це не просто подарунок, це інвестиція у майбутнє. Виховуючи в дітях доброту, співчуття і бажання допомагати іншим, ми формуємо нове покоління відповідальних і чуйних громадян. І різдвяний базар у нашому дитячому садочку – це яскравий приклад того, як навіть найменші можуть зробити великі справи.
Безпека життєдіяльності в закладі дошкільного освіти – це комплекс заходів, спрямованих на захист життя та здоров'я дітей. Це не просто сукупність правил, а ціла система виховання, яка формує у дитини навички безпечного поведінки в різних ситуаціях. Сьогодні у ЗДО "Рушничок" у межах проведення тематичного тижня "БЗ дорожнього руху" відбувся чудовий захід "Дорога - це серйозно", де вихованці поділилися здобутими знаннями, а саме правилами дорожнього руху, побували в ролі пішоходів та водіїв транспортних засобів. Дякуємо педагогам, працівникам садочка, батьківщинам наших вихованців та всім причетним, за те, що завжди підтримуєте наші ініціативи.
25 жовтня - Гарбузовий фест
16 травня – День вишиванки
Носити вишиванку означає носити в серці свою історію та культуру. святковим одягом. мішає частинка нашої України . #вишиваємоперемогу #Дякуємо_ЗСУ #Спорт_заради_розвиткуhttps://www.facebook.com/groups/1348601821976690/permalink/2464991290337732/?rdid=gL9jngoFB5VvJryi&share_url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fsha
29 вересня 2023 року відбувся підсумковий перегляд на тему:
"Спільний дім - дитячий садок".
Підготувала та провела інтегроване заняття вихователь старшої групи "Калинка" Людмила Олексіївна Кухар.
Заняття організовано та проведено на високому методичному рівні.
Діти – це не розмальовки. Ви не можете розфарбувати їх своїми улюбленими квітами. (Халед Хоссейні).
Але наші вихователі мають потужну виховану силу, яка обдаровує дітей знаннями про навколишній світ, такими цінними та потрібними, тими життєво-необхідними, які понесуть вони у дорослий світ, у якому твердо стануть на ноги і пам'ятатимуть своїх наставників на довгі та щасливі свої літа.
#Робота_в_ДНЗ
1 червня 2023 року відбулася музична розвага для дітей дошкільного віку, присвячена до відзначення Дня захисту дітей.
Сонячним квітом вирує наш час,
Радісно дітям живеться у нас.
Світле дитинство-райдуга ясна,
Райдужну днину і помах крила -
Усі Батьківщина малятам дала.
Дійсність і казка в одному ряду-
Діти вкраїнські – це квіти у саду!
28 червня о 9.30. у ДНЗ "Рушничок" відзначили свято "День Конституції України!"
Напередодні Дня Конституції у ДНЗ щорічно відбуваються виховні заходи патріотичного спрямування. Саме така робота вихователів сприяє усвідомленню малими українцями, що «людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю».
Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.
Тому підсумком тижня стала музична розвага
"Ми - громадянини України".
27 вересня 2021 року на середній групі "Соняшник" було підготовлено та проведено підсумкове заняття вихователем Оленою Володимирівною Веремій.
Підсумкове заняття на тему:
«Спільний дім дитячий садок»
Мета: знайомити дітей з будівлею дошкільного закладу; продовжуючи знайомити з персоналом, що працює у дитячому садку, удосконалюючи знання про професії дорослих. Формувати уявлення дітей про те, що комфортні умови перебування в дитячому садочку залежать від спільних зусиль дорослих та дітей; допомагаючи засвоїти назви професій, імена та по батькові працівників дитячого садка(вихователів, помічника вихователя, дворника, кухаря, музичного керівника, інструктора з фізичної культури тощо); формуючи навички етикету спілкування з однолітками та дорослими, закладаючи основи культури поведінки в закладі.
Продовжувати вчити висловлювати власну думку, ділитися позитивними враженнями у спільній грі з дітьми; узгоджуючи у своїх висловлюваннях слова в роді, числі та відмінку, правильно вживаючи ці граматичні норми. Залучати дітей до виразного декламування художніх творів, передаючи їх характер, поєднуючи слова з рухами. Закріпити знання геометричних фігур: коло, трикутник, квадрат, знаходячи їх у предметах довкілля. Формувати вміння лічити в межах 5 за допомогою різних аналізаторів, відносити останнє число до всієї групи перелічуваних предметів, розуміючи запитання «Скільки всього?» , формувати навички вимірювання сипучих речовин
Розвивати зв'язне мовлення, уяву, мислення, пам'ять;.музичний слух та увагу; координацію рухів руки та очей, (при точності виконання вимірювання), позитивні емоції у дітей.
Виховувати у малюків доброзичливе ставлення до однолітків та працівників дитсадка, прагнення бути дбайливими, ніжними.
З 5 травня 2021 року по 7 травня 2021 року у ДНЗ "Рушничок" проходять різноманітні освітні заходи щодо тематичного тижня Безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.
Тиждень безпеки дитини є формою систематизації знань дітей про безпечне поведінку та довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу.
Тиждень безпеки у ДНЗ щорічно організовуємо для набуття й поглиблення теоретичних знань та практичних навичок безпечної поведінки у дітей. Навчання дошкільнят безпечної поведінки не має обмежуватися лише засвоєнням ними норм та правил. Спрямовуйте свою роботу на встановлення свідомої обачності у малюків, навичок орієнтування та швидкого реагування за надзвичайних ситуацій.
Також психологічно готуємо дітей належно поводитися в разі повідомлення про опасность, зокрема: адекватно сприймати інформацію, не панікувати слухати накази дорослих виконувати практичні дії.
Зважаючи на це, обов'язково плануємо практичні тренінги з евакуації дітей та працівників із приміщень дошкільного закладу.
7 травня 2021 року о 9.00 - в молодшій групі "Сонечко", вихователь Альона Вікторівна Васюкова було проведено підсумкове заняття до теми безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку на тему:
"Маленьким дошкільнятам про безпеку треба знати!"
Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями та основними небезпечними чинниками довкілля, що виникають у житті, ознайомлюючи з правилами дорожнього руху для вироблення безпечної поведінки на вулиці, розрізняючи проїжджу частину дороги, тротуар (узбіччя), значення червоного, зеленог, жовтого сигналів світлофора для пішоходів та машин, призначення пішоходного переходу. Формувати уявлення про правила особистої безпеки вдома, уявлення дітей провогонь та небезпеку користування ним,розвиваючи здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, оцінюючи небезпеку та вибираючи дії самозахисту.Розширювати і збагачувати первинне орієнтування дітей у навколишній дійсності, в просторі, формуючи уявлення про число та множину, кількісну лічбу в межах 5, форму та величину предметів, активізуючи словник дітей застосуванням слів у різних мовленнєвих ситуаціях та доречно їх вживаючи. Розвивати ряд психічних процесів – пам'ять, мислення, увагу, сприймання, уяви, волі, емоцій та вміння запам’ятовування поданого матеріалу для подальшого відтворення, розширюючи звукову культуру мовлення, словниковий запас дітей, граматичну правильність мовлення, зв’язне мовлення. Виховувати почуття обережності, дбайливе ставлення один до одного.
29 квітня 2021 року в рамках річного плану відбулось ММО вихователів старших груп у співпраці з інструктором з фізичного виховання на базі ДНЗ "РУШНИЧОК"
Спортивний квест для дітей
старшого дошкільного віку на тему:
«Космічна подорож»
(Інструктор з фізичного виховання у співпраці з вихователем)Підготували й провели:
Інструктор з
фізичного виховання -
Плюта Оксана Володимирівна
Вихователь старшої
групи «Малятко» -
Разгоненко Яніна Володимирівна
Програмовий зміст: формувати уявлення про Сонце як
зірку, навколо якої обертаються планети, серед них – Земля, знання про космос
як простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів; про значення
освоєння космосу для людей. Розширювати словник дітей словами: планета,
супутник, космонавт, Сонячна система, місяцехід, скафандр, повторюючи вивчений
матеріал з розділу програми «Природа космосу». Розвивати у дітей логічне та
аналітичне мислення, вміння орієнтуватися на місцевості по карті-схемі,
визначати напрямок маршруту, інтерес до самостійного вирішення пізнавальних,
творчих завдань; швидкість, спритність, уважність, винахідливість, кмітливість,
вміння долати перешкоди, співпрацювати у команді, заохочуючи дітей до фізичних вправ, бажання піклуватися
про своє здоров’я. Виховувати такі моральні якості у дітей старшого дошкільного
віку як : дружбу, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі, долучаючись до здорового способу життя,
фізичної культури і спорту, вміння отримувати радість і задоволення від ігор
розвиваючої спрямованості.
Обладнання: карта Сонячної системи (розрізана на 8 частин), 2 набори
кубів та елементи корпуса «ракети» з картону, обручі великі та малі, м’ячі великі та малі, плакат зоряного неба.
Місце проведення: територія ДНЗ «Рушничок».
андрувати? Космос – це світ, який знаходиться за межами нашої планети, в ньому є сонячна система. Вона складається з сонця, з планет та дрібних космічних об’єктів. Планет всього 8 і всі вони особливі. Кожна із планет має своє місце в сонячній системі і для сонця вони є великою космічною родиною. Всі планети обертаються навколо сонця, бо воно є центром нашої сонячної системи. А сонячна система в свою чергу є частиною Чумацького шляху – спіральної галактики. Розкажу вам одну історію.
- Ось, одного разу трапилося
лихо. Після вибуху, планети зійшли зі своїх орбіт. Потрібна ваша допомога. Нам
треба їх відшукати та заселити в сонячну систему. А щоб знати, де шукати їх і
не заблукати в космосі, нам потрібна? Так, звісно карта. Тож пошукаємо її тут (діти шукають карту на спортивному
майданчику). Отже, орієнтуючись по карті ви швидко знайдете свій шлях. На
кожній зупинці ви повинні подолати перешкоди і знайти одну з 8-ми планет. В
кінці нашої подорожі ми на зворотній стороні карти заселимо сонячну систему
планетами в тій послідовності, в якій вони фактично знаходяться відповідно
сонця.
Фіз. інструктор. - Тож перша станція «Технічна».
І нам потрібно побудувати транспортний засіб, щоб відправитись в подорож. Але
спочатку нам потрібно потренуватися, тобто приготуватися до можливих незвичних
ситуацій (діти за орієнтирами шикуються в
2 шеренги).
Розминка. 1. Під час
зльоту відчуваємо незначне струшування. Підняти руки через сторони вгору і
під час опускання їх до низу підстрибнути вгору та приземлитися на півзігнуті
ноги, руки вниз (6-7р.).
2. Корабель почало
хитати.
В.п. – ноги на ширині плечей,
руки в сторони.
1 – нахили тіла вліво;
2 – в.п.;
3-4 – те саме вправо (3-4р. в
кожну сторону).
3. Відчуваємо
невагомість.
В.п. – ноги на ширині плечей,
руки на поясі.
Обертання тулуба ліворуч і
праворуч (по 3-4р. в кожну сторону).
4. Атака астероїдів,
уникаємо їх.
В.п. – те саме.
Нахили тулуба вперед і назад (по
6-7р. в кожну сторону).
5. Небезпека знизу.
В.п. – о.с. - руки на поясі.
Почергове підняття колін (3-4р.
на кожну ногу).
6. Космічні щупальця
неземної істоти намагаються обплутати, то праву, то ліву ногу.
В.п. – о.с. – руки на поясі.
1 – мах лівою ногою вліво;
2 – в.п.;
3-4 – те саме правою (по 3-4р.
кожною ногою).
7. Втеча від погоні.
Біг на місці (10-15 секунд).
Фіз. інструктор. - Ну що, розминку зробили, тепер
потрібно побудувати корабель. Група, у дві колони шикуйсь!
Естафета №1 З кубів і елементів картону потрібно побудувати ракету.
Кожен гравець ставить тільки один елемент (за
схемою). Елементи ракети лежать в різнобій на окремих сторонах майданчику.
Для одної команди на одному боці, для другої команди на другому боці. Хто
швидше побудує ракету. Бігають одночасно всі учасники команд.
Фіз. інструктор. - Молодці, кораблі побудували швидко.
Але треба ще швидко зайняти місце в ньому. Хто запізниться, той може не
полетіти.
Гра «Космонавти» Всі
діти стають в коло, тримаючись за руки і стрибають, то вліво, то вправу сторону
зі словами:
«Нас чекають тут ракети,
Щоб літати по планетах.
Любий друже, час не гай,
В ракеті місце ти займай!» (діти розбігаються
до своїх кораблів і стають на крапки. Хто запізнився, той програв 2-3р.Крапок
на одну менше, ніж дітей перший раз, на другий – крапки на всіх дітей).
Після гри, діти беруть карту і
шукають відповідно неї наступна станцію. Відгадують загадку про зоряне небо.
Друга станція «Зоряна».
Загадка:
«У синьому мішечку,
Золотих ґудзиків багато». (зоряне небо)
Вихователь. - Тепер ми
знаємо, яка наступна станція. Тож пішли шукати (діти разом біжать до доріжки біля майданчика гр. «Їжачок-Хитрячок»).
Нам потрібно небо засіяти зірками, щоб легше було орієнтуватися у
космосі.
Естафета №2 «Склади зоряне небо». (Дві команди одночасно).
Навпроти кожної команди лежить
лист з нічним небом. У кожного гравця по одній зірці в руці. Потрібно подолати
перешкоди (пройти по кубиках різної
висоти та покласти зірку на картон і звичайним бігом повернутися назад.
Виконують потоково з інтервалом в 2 кубика)
Фіз. інструктор. - Тепер
у нас небо в зірках і його буде гарно видно. А зараз шукайте загублену планету (діти знаходять і по можливості читають назву).
Ну, а зараз загадка, щоб дізнатися, яка наступна станція.
Загадка:
«Один пастух, багато овець пасе» (місяць,
зорі).
Тож наступна третя станція «Місячна»
(діти біжать на майданчик і шукають
наступну планету. Навпроти майданчика гр. «Малятко»).
Діти зараз ми повчимося пересуватися по поверхні місяця на місяцеході.
Естафета №3 Перешикування у дві
колони. Дві команди одночасно починають іти в колоні затиснувши великий м’яч
колінами – пройти до позначки і назад (оцінюємо
по останньому гравцю, коли останній пересіче фінішну лінію).
Фіз. інструктор. – Ну ось і на місяці побували. А яка ж
наступна станція? Ой, діти, прийшло повідомлення, що очікується метеоритний
дощ. Потрібно всі метеорити зібрати у пастки, щоб вони не пошкодили ракету.
Четверта станція «Метеоритна».
Естафета №4 «Збери метеорити в пастки» (майданчик
біля гр. «Івасик-Телесик» - вхід в садок). Ваше завдання. У кожної команди
є своя корзина, яка стоїть збоку майданчика. В неї ви будете збирати м’ячі, що
будуть котитися згори вниз. За один раз можна брати по одному м’ячу і класти в корзину.
Хто більше назбирає.
- Ну молодці, а тепер шукаємо наступну планету, де вона заховалась. Так,
завдання виконано, яка ж наступна станція?
- Ви ж знаєте, що у відкритому
космосі немає тяжіння Землі, все нібито плаває у повітрі, як у воді. Це
називається – невагомістю. Космонавтам потрібно вміти ловити предмети, що
вилітають з рук.
Отже наступна станція п’ята «Невагомість»
(майданчик навпроти вікон тесляра).
Естафета №5 «Біг з повітряною кулькою». Діти проштовхують повітряну
кулю у повітрі підбиваючи її руками так, щоб вона не упала і пройти на той бік
(діти виконують потоково з інтервалом 3
м. до позначки).
Фіз. інструктор. - Ну що, невагомість подолали, тепер шукаємо
наступну планету. Нас просять про допомогу космонавти, які зазнали аварії на
своєму кораблі. Допоможемо їм?
Тому наступна станція шоста «Рятувальна»
(дорога навпроти
гр. «Соняшник»).
Естафета №6 Капітан стоїть
на одній лінії, а діти на відстані 6-8 м. на іншій лінії навпроти в колоні.
Капітан з обручем на поясі підбігає до першого гравця, одягає на нього обруч і
вдвох біжать на протилежний бік. Там залишає цього гравця, а сам біжить за
іншим. І так всіх гравців по черзі. Хто перший.
- Ну що, космонавтам допомогли, тепер шукаємо наступну планету (на майданчику гр. «Дивоцвіт» , за
стрілками).
- А наступна станція сьома «Очисна»
Дивіться по карті, біжимо по стрілках
(майданчик гр. «Ромашка»).
- Подивіться, скільки сміття в космосі після аварії космічного корабля.
Воно може впасти на нашу планету і забруднити її. Його потрібно зібрати
космічними двірниками. За один раз дозволяється брати тільки одну грудку сміття
і класти в свій обруч. Яка команда більше назбирає.
Естафета №7 «Очисти
космос від сміття».
- Молодці, все швидко
прибрали, буде чисто. А тепер знову шукаємо наступну планету. Знайшли? Давайте
полічімо, скільки всього знайшли? А скільки повинно бути? Скільки не вистачає?
Дивимось на стрілки і біжимо шукати іще дві (на майданчику гр. «Кіт – Воркіт» шукають і знаходять. По стрілкам
біжимо знову на станцію «Технічна»).
Вихователь: - А тепер вам
потрібно розташувати всі планети на свої місця в сонячній системі. За номерами
і назвами (на звороті карти малюнок
сонячної системи).
- Ось
ви і упорядкували все. А тепер сідаємо в ракети і летимо назад, на Землю.
Гра «Ракети» Біг
по майданчику чергувати з шикуванням біля своєї ракети на крапках.
- Ну ось, ми і вдома. Дякую вам за допомогу всесвіту. За
те, що попередили космічну катастрофу. Ви виявили під час подорожі сміливість,
кмітливість, спритність, відповідально ставилися до завдань і довели, що ви
чуйні і добрі дітки, і в біді ніколи і нікого не залишите, завжди прийдете на
допомогу. Дякую вам!
- А чи сподобалась вам наша подорож? А ще хотіли б кудись
помандрувати? Тоді до нових подорожей, адже всесвіт має ще багато загадок, які
ще доведеться людству розгадати.
(Роздача медальйонів на згадку
про участь в космічній подорожі)
16 квітня 2021 року на рівні Дошкільного навчального закладу "Рушничок" були проведені консультації на тему:
"Рівні можливості для кожного!
Добре бачить лише серце, найголішого очима не побачиш!"
Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних освітніх закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для інших дітей, членів родин і суспільства в цілому. Як свідчать дослідження, в інклюзивних класах та дитячих садках наголос робиться в першу чергу на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їхніх особливостях. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими потребами й мотивують їх до розвитку та цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Взаємодія між дітьми з особливими потребами та іншими дітьми сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природно сприймати та толерантно ставитись до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги.
До уваги батьків!!!
- торкатися підозрілого предмету або пересувати його;
- заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати;
- здійснювати на підозрілий предмет звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання;
- намагатися самостійно знешкоджувати знахідку.
Обережно бурульки!
➡ вибираючи маршрут руху по вулицям міста слід триматись на відстані 3-5 метрів від будинків та інших споруд;
➡ проходячи повз будинки або біля високих дерев, необхідно переконатися у відсутності загрози падіння снігу та льодових наростів;
➡ якщо ви йдете по тротуару і чуєте нагорі підозрілий шум – потрібно якомога швидше притиснутися до стіни, щоб укриттям послужив козирок даху;
➡ батькам та педагогам необхідно роз’яснити дітям небезпеку ігор під час відлиги під карнизами дахів будинків;
➡ під час прогулянок з дітьми, не залишати їх без нагляду і не перебувати з ними в місцях можливого падіння з дахів брил, снігу.
До уваги батьків!!!
- виходити на лід можна лише за стійкої морозної погоди;
- забороняється виходити на кригу, товщина і міцність якої вам невідомі;
- переходити водойми потрібно у спеціально позначених і обладнаних для цього місцях;
- забороняється спускатися на лижах з крутого берега на неперевірений на міцність і товщину лід;
- забороняється збиратися на кризі великими групами на одному місці;
- не можна виходити на лід: у місці з'єднання річок; у разі швидкої течії річки на цьому місці; за наявності вмерзлих у лід дошок, палиць та інших предметів; у разі різного забарвлення льоду; під час сильного перепаду температури та потепління;
- не вживайте спиртні напитки біля водойм;
- стежте за дозвіллями дітей та пояснюйте їм опасность тонкої криги.
У садок із радістю
Як запобігти ускладнень адаптації до умов дитячого садка
Прийшовши до дошкільного закладу, малюк потрапляє у нові соціальні умови, зустрічається з новою средою, змінює звичний розклад та спосіб життя. Проблема адаптації до умів дошкільного закладу виникає у дитини будь-якого віку, коли вона вперше приходить до дошкільного садка. Завдання педагогам ДНЗ – допомогти дитині пристосуватися до дитячого садка, сприяти подоланню перешкод, що виникають на цьому шляху. Дошкільні заклади першими відкривають перед дитиною світ соціально-громадського життя. Дитячий садок разом із батьківщиною бере на себе функції виховання та формування особистості, сприяє гармонійному розвитку малюка, для полегшення стресової ситуації процесу адаптації до дошкільного закладу.У житті майже кожної дитини наступає такий особливий етап, як входження її у нові умови життя – умови дитячого садка. На ступінь легкості, або, наоборот, тяжкості пристосування малюка впливають такі фактори: настрої батьків, соціальний досвід дитини, розвиток дій із предметами, рівень оволодіння мовою, рівень самостійності дитини, дотримання режиму дня вдома та дошкільного закладу.
Кожна дитина потребує емоційної участі батьків та батьківщини у співпереживанні, у спів участі до своїх проблем та труднощів. Дитина завжди шукає у дорослої підтримки, втіхи, схвалення. Безліч запитань виникає у турботливих батьків: « Чи сподобається моєї крихітці у новому оточенні? Чи буде їй там зручно та комфортно? Знайде дитина собі нових друзів? Чи не буде весь час плакати та кликати маму та тата?».
Ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку та педагогічну допомогу.
Легку адаптацію і в певних випадках адаптацію середнього ступеня можна вважати закономірною реакцією дитячого організму на змінені умови життя.
Немає коментарів:
Дописати коментар