ГОЛОВНІ ПОДІЇ в ЗАКЛАДІ





Наші найстаршенькі "Кіт-Воркіт" показують нам веселу руханку з цеглинками Лего

Руханка до дня Здоров'я




29 вересня 2023 року відбувся підсумковий перегляд на тему:

"Спільний дім - дитячий сад".

Підготувала й провела інтегроване заняття вихователь старшої групи "Калинка" Людмила Олексіївна Кухар.

Заняття організовано й проведено на високому методичному рівні.


Діти — це не розмальовки. Ви не можете розфарбувати їх своїми улюбленими квітами. (Халед Хоссейні).

Але наші вихователі мають потужну виховну силу, яка обдаровує дітей знаннями про навколишній світ,  такими цінними й потрібними, тими життєво-необхідними, які понесуть вони у дорослий світ,  в якому твердо стануть на ноги й пам'ятатимуть своїх наставників на довгі й щасливі свої літа.

#Робота_в_ДНЗ   








   





1 червня 2023 року відбулась музична  розвага для дітей дошкільного віку, присвячена до відзначення Дня захисту дітей.


                                    Сонячним квітом вирує наш час,

                                    Радісно дітям живеться у нас.

                                    Світле дитинство-веселка ясна,

                                    Райдужну днину і помах крила -

                                    Все Батьківщина малятам дала.

                                    Дійсність і казка в одному ряду-

                                    Діти вкраїнські – це квіти в саду!























             28 червня о 9.30 год. в ДНЗ "Рушничок" відзначили  свято "День Конституції України!"


                     Я – українець. Є у мене право
                 На рідну мову та свою державу,
                 На гордий прапор золотисто-синій,
                 На щастя жити у такій країні.

      Напередодні Дня Конституції у ДНЗ щорічно відбуваються виховні заходи патріотичного спрямування. Саме така робота вихователів сприяє усвідомленню малими українцями, що «людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю».

     Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.

 Тому підсумком тижня стала музична розвага 

«Ми – громадянини України».































27 вересня 2021 року на середній групі "Соняшник" було підготовлене й проведене підсумкове заняття вихователем Оленою Володимирівною Веремій.

Підсумкове заняття на тему :

            «Спільний дім дитячий сад»

Мета: знайомити дітей з будівлею дошкільного закладу; продовжуючи  знайомити  з  персоналом, що працює у дитсадку, удосконалюючи  знання про професії дорослих. Формувати уявлення дітей про те, що комфортні умови перебування в дитячому садку залежать від спільних зусиль дорослих та дітей; допомагаючи засвоїти назви професій, імена та по батькові працівників дитячого садка(вихователів, помічника вихователя, двірника, кухаря, музичного керівника, інструктора з фізичної культури і т.п.,); формуючи навички етикету спілкування з однолітками та  дорослими, закладаючи основи культури поведінки в закладі.

Продовжувати вчити висловлювати власну думку, ділитися  позитивними враженнями у спільній грі з дітьми;  узгоджуючи у своїх висловлюваннях слова в роді, числі та відмінку, правильно вживаючи ці граматичні норми. Залучати дітей до виразного декламування  художніх творів, передаючи їх характер, поєднуючи слова  з рухами. Закріпити знання геометричних фігур: круг, трикутник, квадрат, знаходячи їх у предметах навколишнього середовища. Формувати вміння лічити в межах 5 за допомогою різних аналізаторів, відносити останнє число до всієї групи перелічуваних предметів, розуміючи запитання «Скільки всього?» , формувати   навички вимірювання сипучих речовин. 

Розвивати зв’язне мовлення, уяву, мислення, пам’ять;.музичний слух та увагу; координацію рухів руки і очей, (при точності виконання вимірювання),   позитивні емоції у дітей.

Виховувати у малюків доброзичливе ставлення до однолітків та працівників дитсадка, прагнення бути дбайливими, чемними.  

                                 

                                       



























З 5 травня 2021 року по 7 травня 2021 року в ДНЗ "Рушничок" проходять різноманітні освітні заходи щодо тематичного тижня Безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку.

Тиждень безпеки дитини є формою систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Тому доцільно організувати комплексну роботу, передбачаючи взаємодію всіх учасників освітнього процесу.

Тиждень безпеки в ДНЗ щорічно організовуємо  задля набуття й поглиблення теоретичних знань і практичних навичок безпечної поведінки у дітей. Навчання дошкільнят безпечної поведінки не має обмежуватися лише засвоєнням ними норм і правил. Спрямовуйте свою роботу на усталення свідомої обачності у малят, навичок орієнтування та швидкого реагування за надзвичайних ситуацій.

Також психологічно готуємо  дітей належно поводитися у разі повідомлення про небезпеку, зокрема: адекватно сприймати інформацію, не панікувати уважно слухати накази дорослих виконувати практичні дії.

З огляду на це обов’язково плануємо практичні тренінги з евакуації дітей та працівників із приміщень дошкільного закладу.













 7 травня 2021 року о 9.00 - в молодшій групі "Сонечко", вихователь Альона Вікторівна Васюкова було проведено підсумкове заняття  до теми безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку на тему:

"Маленьким дошкільнятам про безпеку треба знати!"

Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей з небезпечними ситуаціями та основними небезпечними чинниками довкілля, що виникають у житті, ознайомлюючи з правилами  дорожнього руху для вироблення безпечної поведінки на вулиці, розрізняючи проїжджу частину дороги, тротуар (узбіччя), значення червоного, зеленог, жовтого сигналів світлофора для пішоходів та машин, призначення пішоходного переходу. Формувати уявлення про правила особистої безпеки вдома, уявлення дітей провогонь та небезпеку користування ним,розвиваючи  здатність орієнтуватися у складних ситуаціях, оцінюючи  небезпеку та вибираючи  дії самозахисту.Розширювати і збагачувати первинне орієнтування дітей у навколишній дійсності, в просторі, формуючи уявлення про число та множину, кількісну лічбу в межах 5, форму та величину предметів, активізуючи словник дітей застосуванням слів у різних мовленнєвих ситуаціях та доречно їх вживаючи. Розвивати ряд психічних процесів – пам'ять, мислення, увагу, сприймання, уяви, волі, емоцій та вміння запам’ятовування  поданого матеріалу для подальшого відтворення, розширюючи звукову культуру мовлення, словниковий запас дітей, граматичну правильність мовлення, зв’язне мовлення. Виховувати почуття обережності, дбайливе ставлення один до одного.























29 квітня 2021 року в рамках річного плану відбулось ММО вихователів старших груп у співпраці з інструктором з фізичного виховання на базі ДНЗ "РУШНИЧОК"

Спортивний квест для дітей старшого дошкільного віку на тему: «Космічна подорож»

(Інструктор з фізичного виховання у співпраці з вихователем)Підготували й провели:

Інструктор з фізичного виховання  -

Плюта Оксана Володимирівна

Вихователь старшої групи «Малятко» -

 Разгоненко Яніна Володимирівна


Програмовий зміст: формувати уявлення про Сонце як зірку, навколо якої обертаються планети, серед них – Земля, знання про космос як простір, що існує за межами планети Земля, про космонавтів; про значення освоєння космосу для людей. Розширювати словник дітей словами: планета, супутник, космонавт, Сонячна система, місяцехід, скафандр, повторюючи вивчений матеріал з розділу програми «Природа космосу». Розвивати у дітей логічне та аналітичне мислення, вміння орієнтуватися на місцевості по карті-схемі, визначати напрямок маршруту, інтерес до самостійного вирішення пізнавальних, творчих завдань; швидкість, спритність, уважність, винахідливість, кмітливість, вміння долати перешкоди, співпрацювати у команді, заохочуючи  дітей до фізичних вправ, бажання піклуватися про своє здоров’я. Виховувати такі моральні якості у дітей старшого дошкільного віку як : дружбу, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі,  долучаючись до здорового способу життя, фізичної культури і спорту, вміння отримувати радість і задоволення від ігор розвиваючої спрямованості.

 

Обладнання: карта Сонячної системи (розрізана на 8 частин), 2 набори кубів та елементи корпуса «ракети» з картону, обручі великі та малі, мячі великі та малі, плакат зоряного неба.

 

Місце проведення: територія ДНЗ «Рушничок».

андрувати? Космос – це світ, який знаходиться за межами нашої планети, в ньому є сонячна система. Вона складається з сонця, з планет та дрібних космічних об’єктів. Планет всього 8 і всі вони особливі. Кожна із планет має своє місце в сонячній системі і для сонця вони є великою космічною родиною. Всі планети обертаються навколо сонця, бо воно є центром нашої сонячної системи. А сонячна система в свою чергу є частиною Чумацького шляху – спіральної галактики. Розкажу вам одну історію.

- Ось, одного разу трапилося лихо. Після вибуху, планети зійшли зі своїх орбіт. Потрібна ваша допомога. Нам треба їх відшукати та заселити в сонячну систему. А щоб знати, де шукати їх і не заблукати в космосі, нам потрібна? Так, звісно карта. Тож пошукаємо її тут (діти шукають карту на спортивному майданчику). Отже, орієнтуючись по карті ви швидко знайдете свій шлях. На кожній зупинці ви повинні подолати перешкоди і знайти одну з 8-ми планет. В кінці нашої подорожі ми на зворотній стороні карти заселимо сонячну систему планетами в тій послідовності, в якій вони фактично знаходяться відповідно сонця.

   Фіз. інструктор. - Тож перша станція «Технічна». І нам потрібно побудувати транспортний засіб, щоб відправитись в подорож. Але спочатку нам потрібно потренуватися, тобто приготуватися до можливих незвичних ситуацій (діти за орієнтирами шикуються в 2 шеренги).

   Розминка. 1. Під час зльоту відчуваємо незначне струшування. Підняти руки через сторони вгору і під час опускання їх до низу підстрибнути вгору та приземлитися на півзігнуті ноги, руки вниз (6-7р.).

2. Корабель почало хитати.

В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони.

1 – нахили тіла вліво;

2 – в.п.;

3-4 – те саме вправо (3-4р. в кожну сторону).

3. Відчуваємо невагомість.

В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі.

Обертання тулуба ліворуч і праворуч (по 3-4р. в кожну сторону).

4. Атака астероїдів, уникаємо їх.

В.п. – те саме.

Нахили тулуба вперед і назад (по 6-7р. в кожну сторону).

5. Небезпека знизу.

В.п. – о.с. - руки на поясі.

Почергове підняття колін (3-4р. на кожну ногу).

6. Космічні щупальця неземної істоти намагаються обплутати, то праву, то ліву ногу.

В.п. – о.с. – руки на поясі.

1 – мах лівою ногою вліво;

2 – в.п.;

3-4 – те саме правою (по 3-4р. кожною ногою).

7. Втеча від погоні.

Біг на місці (10-15 секунд).

   Фіз. інструктор. - Ну що, розминку зробили, тепер потрібно побудувати корабель. Група, у дві колони шикуйсь!

   Естафета №1 З кубів і елементів картону потрібно побудувати ракету. Кожен гравець ставить тільки один елемент (за схемою). Елементи ракети лежать в різнобій на окремих сторонах майданчику. Для одної команди на одному боці, для другої команди на другому боці. Хто швидше побудує ракету. Бігають одночасно всі учасники команд.

   Фіз. інструктор. -  Молодці, кораблі побудували швидко. Але треба ще швидко зайняти місце в ньому. Хто запізниться, той може не полетіти.

   Гра «Космонавти» Всі діти стають в коло, тримаючись за руки і стрибають, то вліво, то вправу сторону зі словами:

   «Нас чекають тут ракети,

   Щоб літати по планетах.

   Любий друже, час не гай,

   В ракеті місце ти займай!» (діти розбігаються до своїх кораблів і стають на крапки. Хто запізнився, той програв 2-3р.Крапок на одну менше, ніж дітей перший раз, на другий – крапки на всіх дітей).

   Після гри, діти беруть карту і шукають відповідно неї наступна станцію. Відгадують загадку про зоряне небо.

Друга станція «Зоряна».

 Загадка:

   «У синьому мішечку,

   Золотих ґудзиків багато». (зоряне небо)

Вихователь. - Тепер ми знаємо, яка наступна станція. Тож пішли шукати (діти разом біжать до доріжки біля майданчика гр. «Їжачок-Хитрячок»).

   Нам потрібно небо засіяти зірками, щоб легше було орієнтуватися у космосі.

   Естафета №2 «Склади зоряне небо». (Дві команди одночасно).

Навпроти кожної команди лежить лист з нічним небом. У кожного гравця по одній зірці в руці. Потрібно подолати перешкоди (пройти по кубиках різної висоти та покласти зірку на картон і звичайним бігом повернутися назад. Виконують потоково з інтервалом в 2 кубика)

   Фіз. інструктор. - Тепер у нас небо в зірках і його буде гарно видно. А зараз шукайте загублену планету (діти знаходять і по можливості читають назву). Ну, а зараз загадка, щоб дізнатися, яка наступна станція.

Загадка:

   «Один пастух, багато овець пасе» (місяць, зорі).

   Тож наступна третя станція «Місячна» (діти біжать на майданчик і шукають наступну планету. Навпроти майданчика гр. «Малятко»).

   Діти зараз ми повчимося пересуватися по поверхні місяця на місяцеході.

    Естафета №3 Перешикування у дві колони. Дві команди одночасно починають іти в колоні затиснувши великий м’яч колінами – пройти до позначки і назад (оцінюємо по останньому гравцю, коли останній пересіче фінішну лінію).

   Фіз. інструктор. – Ну ось і на місяці побували. А яка ж наступна станція? Ой, діти, прийшло повідомлення, що очікується метеоритний дощ. Потрібно всі метеорити зібрати у пастки, щоб вони не пошкодили ракету.

   Четверта станція «Метеоритна».

    Естафета №4 «Збери метеорити в пастки» (майданчик біля гр. «Івасик-Телесик» - вхід в садок). Ваше завдання. У кожної команди є своя корзина, яка стоїть збоку майданчика. В неї ви будете збирати м’ячі, що будуть котитися згори вниз. За один раз можна брати по одному м’ячу і класти в корзину. Хто більше назбирає.

   - Ну молодці, а тепер шукаємо наступну планету, де вона заховалась. Так, завдання виконано, яка ж наступна станція?

- Ви ж знаєте, що у відкритому космосі немає тяжіння Землі, все нібито плаває у повітрі, як у воді. Це називається – невагомістю. Космонавтам потрібно вміти ловити предмети, що вилітають з рук.

   Отже наступна станція п’ята «Невагомість» (майданчик навпроти вікон тесляра).

     Естафета №5 «Біг з повітряною кулькою». Діти проштовхують повітряну кулю у повітрі підбиваючи її руками так, щоб вона не упала і пройти на той бік (діти виконують потоково з інтервалом 3 м. до позначки).

   Фіз. інструктор. -  Ну що, невагомість подолали, тепер шукаємо наступну планету. Нас просять про допомогу космонавти, які зазнали аварії на своєму кораблі. Допоможемо їм?

   Тому наступна станція шоста «Рятувальна» (дорога навпроти

гр. «Соняшник»).

   Естафета №6 Капітан стоїть на одній лінії, а діти на відстані 6-8 м. на іншій лінії навпроти в колоні. Капітан з обручем на поясі підбігає до першого гравця, одягає на нього обруч і вдвох біжать на протилежний бік. Там залишає цього гравця, а сам біжить за іншим. І так всіх гравців по черзі. Хто перший.

   - Ну що, космонавтам допомогли, тепер шукаємо наступну планету (на майданчику гр. «Дивоцвіт» , за стрілками).

   - А наступна станція сьома «Очисна» Дивіться по карті, біжимо по стрілках (майданчик гр. «Ромашка»).

   - Подивіться, скільки сміття в космосі після аварії космічного корабля. Воно може впасти на нашу планету і забруднити її. Його потрібно зібрати космічними двірниками. За один раз дозволяється брати тільки одну грудку сміття і класти в свій обруч. Яка команда більше назбирає.

   Естафета №7 «Очисти космос від сміття».

   - Молодці, все швидко прибрали, буде чисто. А тепер знову шукаємо наступну планету. Знайшли? Давайте полічімо, скільки всього знайшли? А скільки повинно бути? Скільки не вистачає? Дивимось на стрілки і біжимо шукати іще дві (на майданчику гр. «Кіт – Воркіт» шукають і знаходять. По стрілкам біжимо знову на станцію «Технічна»).

   Вихователь: - А тепер вам потрібно розташувати всі планети на свої місця в сонячній системі. За номерами і назвами (на звороті карти малюнок сонячної системи).

   -  Ось ви і упорядкували все. А тепер сідаємо в ракети і летимо назад, на Землю.

   Гра «Ракети» Біг по майданчику чергувати з шикуванням біля своєї ракети на крапках.

   - Ну ось, ми і вдома. Дякую вам за допомогу всесвіту. За те, що попередили космічну катастрофу. Ви виявили під час подорожі сміливість, кмітливість, спритність, відповідально ставилися до завдань і довели, що ви чуйні і добрі дітки, і в біді ніколи і нікого не залишите, завжди прийдете на допомогу. Дякую вам!

   - А чи сподобалась вам наша подорож? А ще хотіли б кудись помандрувати? Тоді до нових подорожей, адже всесвіт має ще багато загадок, які ще доведеться людству розгадати.

(Роздача медальйонів на згадку про участь в космічній подорожі)

 

 



















 

 16 квітня 2021 року на рівні  Дошкільного навчального закладу "Рушничок" були проведені консультації на тему:

       "Рівні можливості для кожного!

 Добре бачить лише  серце, найголішого                    очима не побачиш!"

Вихователь-методист Н.С.Голованенко з темою: "Інклюзивна освіта як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливими потребами"
Практичний психолог М.В.Макарчук з темою: "Корекційна програма для використання у педагогічній діяльності для дітей з ООП"
Асистент вихователя М.Ю.Апечук з темою: "Корекційна освіта. А ми робимо так!"

Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей: усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних освітніх закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для інших дітей, членів родин і суспільства в цілому. Як свідчать дослідження, в інклюзивних класах та дитячих садках наголос робиться в першу чергу на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їхніх особливостях. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими потребами й мотивують їх до розвитку та цілеспрямованого використання нових знань і вмінь. Взаємодія між дітьми з особливими потребами та іншими дітьми сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків. Завдяки такій взаємодії діти вчаться природно сприймати та толерантно ставитись до людських відмінностей, вони стають більш чуйними, готовими до взаємодопомоги.












                                  До уваги батьків!!!         

Рятувальники нагадують про Чорнобильську катастрофу

26 квітня 1986 року, о 1 год. 23 хв., на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС стався потужний хімічний вибух, який спричинив руйнування частини реакторного блоку і машинного залу.

Внаслідок вибуху виникла пожежа, яка перекинулася на дах третього енергоблоку. Майже одразу на місце аварії приїхали пожежники. Вогонь гасили до 5 години ранку. Проте, у середині самого четвертого блоку його вдалося ліквідувати лише 10
травня, коли більша частина графіту згоріла.

Після вибуху та пожежі утворилася радіоактивна хмара, яка накрила не лише території сучасної України, Білорусі та Росії, але й території багатьох європейських країн – Швеції, Австрії, Норвегії, Німеччини, Фінляндії, Греції, Румунії, Словенії, Литви, Латвії. За Міжнародною шкалою ядерних подій (INES) цю аварію класифікували за найвищим – сьомим рівнем небезпеки.

У перші дні після аварії було евакуйоване населення 10-кілометрової зони, надалі зону евакуації розширили до 30 кілометрів. Загалом в Україні радіоактивно забрудненими стали 2293 населених пунктів, у яких на кінець вісімдесятих років минулого сторіччя мешкало понад 2,6 млн осіб. В результаті цієї катастрофи з сільськогосподарського користування було виведено понад 5 млн га земель.

Задля запобігання розповсюдженню радіації наприкінці 1986 року зруйнований реактор накрили спеціальним «саркофагом». За оцінками спеціалістів, під ним залишилося близько 95% палива, яке було в реакторі на момент аварії, а також значна кількість радіоактивних речовин, які складаються із залишків зруйнованого реактора.

26 квітня назавжди залишиться днем пам’яті та жалоби. В цей день ми схиляємо голову перед героїчним подвигом пожежних, військовослужбовців військ цивільної оборони та всіх тих, хто став на захист людства. Усвідомлюючи смертельну небезпеку, не шкодуючи своїх сил, здоров’я і самого найціннішого – свого життя, вони захистили теперішнє покоління від катастрофічного
впливу радіації, продемонструвавши світові зразок безмірної мужності та самовідданості.

Вічна та світла пам’ять загиблим Героям-ліквідаторам, які відвернули велику біду світового масштабу.

Обухівський РС ГУ ДСНС України  у Київській області

--
Обухівський РС ГУ ДСНС






Рятувальники попереджають: Обережно вибухо-небезпечні предмети!

Загалом, з початку року піротехнічні підрозділи ДСНС на території країни вилучили та знищили 10 тис. 230 вибухонебезпечних предметів, у тому числі, 16 авіаційних бомб.
Тож, з метою попередження нещасних випадків серед населення в разі виявлення вибухонебезпечних предметів, Державна служба України з надзвичайних ситуацій вкотре звертається до громадян з проханням дотримуватися правил безпечного поводження з вибухонебезпечними або невідомими предметами!
Категорично забороняється:
  • торкатися підозрілого предмету або пересувати його;
  • заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати;
  • здійснювати на підозрілий предмет звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання;
  • намагатися самостійно знешкоджувати знахідку.
Пам'ятайте, що у разі виявлення вибухонебезпечних предметів необхідно відразу повідомити про це за номером «101» або «102» та ні в якому разі не намагатися самостійно ідентифікувати знайдені боєприпаси.

Обухівський РС ГУ ДСНС України  у Київській області

--
Обухівський РС ГУ ДСНС





                                                           Обережно бурульки!


Внаслідок температурних перепадів на дахах будинків, виступаючих частинах будівель і на великих деревах масово утворюються крижані бурульки. Падаючи, вони можуть травмувати перехожих.
Падіння снігу або льоду з даху може привести не тільки до сильного удару або струсу мозку, але і до смерті. Вгадати той самий момент, коли бурулька вирішить, a що висіти їй набридло, абсолютно неможливо.
На дахах можна побачити величезні бурульки, які можуть травмувати людину і місця падіння яких нічим не огороджені. Особливу небезпеку бурульки становлять в місцях масового скупчення людей та на вузьких вуличках, де тротуари розташовані упритул до будинків.
Щоб не стати жертвою крижаних бурульок, які можуть впасти на людей з настанням потепління, необхідно виконувати такі заходи безпеки:
➡ не заходити за межі встановлених огорож, а в місцях їх відсутності – звертати увагу на наявність небезпечних утворень з криги і снігу на дахах будинків;
➡ вибираючи маршрут руху по вулицям міста слід триматись на відстані 3-5 метрів від будинків та інших споруд;
➡ проходячи повз будинки або біля високих дерев, необхідно переконатися у відсутності загрози падіння снігу та льодових наростів;
➡ якщо ви йдете по тротуару і чуєте нагорі підозрілий шум – потрібно якомога швидше притиснутися до стіни, щоб укриттям послужив козирок даху;
➡ батькам та педагогам необхідно роз’яснити дітям небезпеку ігор під час відлиги під карнизами дахів будинків;
➡ під час прогулянок з дітьми, не залишати їх без нагляду і не перебувати з ними в місцях можливого падіння з дахів брил, снігу.
Пам’ятайте, що дотримання цих основних порад та заходів безпеки дозволить уникнути трагічних наслідків.

Обухівський РС ГУ ДСНС України у Київській області

                                      



До уваги батьків!!!

Пожежна безпека взимку
Звернення Головного управління ДСНС України у Київській області
Під час опалювального сезону, часу, коли здійснюється інтенсивне використання усіх можливих обігрівальних приладів, небезпека виникнення пожеж набирає загрозливих масштабів.
Основним причинами пожеж залишаються: порушення правил експлуатації електрообігрівальних приладів та пічного опалення, перевантаження внутрішньої електромережі, необережне поводження з вогнем осіб в нетверезому стані.
Трагічні випадки частіше виникають там, де діти залишаються вдома одні, без нагляду дорослих в закритих квартирах, будинках, де топляться печі або ввімкнені в електромережу електропобутові прилади. З настанням холодів виникають пожежі у підвалах багатоповерхових будинків, жертвами яких стають особи без певного місця проживання і діти. Небезпечні такі пожежі виділенням великої кількості диму, що проникає в під’їзди та квартири, загрожуючи життю його мешканців.
Тому, щоб уникнути трагедії слід дотримуватися таких правил:
- не використовуйте саморобні електронагрівачі;
- не експлуатуйте печі, які мають тріщини;
- не використовуйте для обігріву приміщень газові плити;
- не слід сушити над запаленою газовою плитою ніякого одягу;
- не залишайте без нагляду розпалені печі та включені електронагрівальні прилади;
- не слід палити груби і печі з незакритою топкою;
- не захаращуйте підвали сміттям, вхідні двері зачиняйте на надійні замки;
Знання елементарних правил пожежної безпеки допоможе уникнути загорання, а знання першочергових дій у разі пожежі – допоможе зберегти життя.

Обухівський РС ГУ ДСНС України  у Київській області



 

                           
                                                                            

Рятувальники наголошують: Обережно нестійка морозна погода!

З метою попередження виникнення надзвичайних ситуацій, пов’язаних із загибеллю людей на водних об’єктах, рятувальники інформують та  наголошують, що виходити на лід наразі небезпечно: крига не набрала потрібної товщини, а нестійка погода створює пряму загрозу для життя та здоров'я людей, які виходять на лід.
Так, від початку нового 2021 року на водоймах країни загинуло щонайменше 10 людей.
Шановні громадяни, пам’ятайте про таке:
  • виходити на лід можна тільки за стійкої морозної погоди;
  • забороняється виходити на кригу, товщина і міцність якої вам невідомі;
  • переходити водойми потрібно в спеціально позначених і обладнаних для цього місцях;
  • забороняється спускатися на лижах з крутого берега на неперевірений на міцність і товщину лід;
  • забороняється збиратися на кризі великими групами в одному місці;
  • не можна виходити на лід: у місці з’єднання річок; у випадку швидкої течії річки у цьому місці; за наявності вмерзлих у лід дошок, палиць та інших предметів; у випадку різного забарвлення льоду; під час сильного перепаду температури й потепління;
  • не вживайте спиртні напої біля водойм;
  • пильнуйте за дозвіллям дітей та пояснюйте їм небезпеку тонкої криги.

Якщо з вами сталася надзвичайна подія, або ви стали свідком такої, — не зволікайте, телефонуйте до Служби порятунку за номером 101!


                                 


                                          У садок із радістю



                                             

Як запобігти ускладнень адаптації до умов дитячого садка

Прийшовши до дошкільного закладу, малюк потрапляє в нові соціальні умови, зустрічається з новим середовищем, змінює звичного розкладу та способу життя. Проблема адаптації до умов дошкільного закладу виникає у дитини будь-якого віку, коли вона вперше приходить до дошкільного садка. Завдання педагогам ДНЗ – допомогти дитині пристосуватися до дитячого садка, сприяти подоланню перешкод, які виникають на цьому шляху. Дошкільні заклади першими відкривають перед дитиною світ соціально суспільного життя. Дитячий садок разом із родиною бере на себе функції виховання та формування особистості, спприяє гармонійному розвитку малюка, для полегшення стресової ситуації процесу адаптації до дошкільного закладу. В житті майже кожної дитини наступає такий особливий етап, як входження її в нові умови життя – умови дитячого садка. На ступінь легкості, або, навпаки, важкості пристосування малюка впливають такі фактори: настрою батьків, соціальний досвід дитини, розвиток дій із предметами, рівень оволодіння мовою, рівень самостійності дитини, дотримання режиму дня вдома та дошкільному закладі.

Кожна дитина потребує емоційної участі батьків і родини у співпереживанні, у спів участі до своїх проблем і труднощів. Дитина завжди шукає у дорослого підтримки, втіхи, схвалення. Безліч запитань виникає у турботливих батьків: « Чи сподобається моїй крихітці у новому оточенні ? Чи буде їй там зручно і комфортно? Чи знайде дитина собі нових друзів? Чи не буде весь час плакати і кликати маму і тата?».

Ви завжди можете розраховувати на нашу підтримку та педагогічну допомогу. Ви маєте змогу спостерігати за роботою фахівців, учитися в них і переносити нові знання у свої сім'ї.

Легку адаптацію й у певних випадках адаптацію середнього ступеня можна вважати закономірною реакцією дитячого організму на змінені умови життя. Важка ж адаптація свідчить про надмірні психоемоційні навантаження на організм дитини й вимагає відповідної уваги як від вихователя, так і від практичного психолога.

Немає коментарів:

Дописати коментар

БЛАГОДІЙНІСТЬ (Добрі справи)

  З настанням війни у нашій країні всі люди змушені жити під постійними стресами, під важким психологічним навантаженням як на родину, так і...